Erfarenheter av Hiltons örter?

L

Lord Owen

Är det någon som använt sig av någon form av ört/örtblandning från Hilton, vad tyckte ni? Fick ni det resultat ni ville ha?

/Elin, som inte kan så mkt om det här med örter :D

Sv: Erfarenheter av Hiltons örter?

Jag köpte örter till en hingstig valack, och ja, jag blev förvånad över hur bra det hjälpte.

Jag har provat hiltons mobillity utan synbart resultat,likaså hiltons sweet itch(tror det hette så det skulle hjälpa eksem hästar ialla fall) utan resultat.

Har brukt Freeway (flytende) til hostehest. Det tok litt tid før det virket, men resultatet var STRÅLENDE!!!

Regulate gav ett superresultat. :eek:

Sweet itch funkade också, dock blev pållen inte helt besvärsfri men symtom lindrades avsevärt. Nu har vi en anna behandling på denna pålle som ger samma resultat, och något billigare. :D

Djävulsklo funkande, men här var pållen så kräsen att den inte ville äta maten till slut. :crazy:

Seaweed & Rosehips funkade och gav önskat resultat med ökad hovtillväxt. :d

Phytotherapy mix2 hjälpte hästen efter problem med maskangrepp. :p

Liknande trådar

Hästvård Hej! Min häst har fått en stickskada rakt genom kinden, hål igenom. De försökta laga på lokala veterinärkliniken för 5 d sen. Fick ta...
Svar
2
· Visningar
436
Senast: MiniLi
·
Hästvård Jo jag lånade i våras ut min 9-åriga shetlandsponnyn till en fodervärd och har hitintills verkar gått jätte bra😊 Får regelbundna...
2
Svar
23
· Visningar
2 005
Senast: Stergo
·
Hästvård God kväll! Sitter just nu och vakar över sjuk häst och tänkte höra om någon varit med om något liknande. Ena hästen sväljer inte sin...
2
Svar
27
· Visningar
2 284
Senast: Zetly
·
Hästvård Min ena häst har sedan den kom till mig för några månader sedan (och även med senaste ägaren) men inte tidigare ägare blivit plötsligt...
Svar
3
· Visningar
422

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

• Tvättstugedrama
Tillbaka