Nirvana
Trådstartare
Idag har jag varit hos veterinären med min blandis och fått reda på att hon har en njursten (ja, 2015 har verkligen varit ett toppenår för mig och hundarna ). Just nu känner jag mig lite förvirrad, det har varit för mycket att ta in de senaste veckorna så nu hoppas jag att buke kan hjälpa mig lite. Är det någon här som har haft en hund med njursten? Hur gick det för den i så fall, behövde den medicin/specialfoder eller till och med en operation?
I dagsläget ska vi bara avvakta och hoppas att hon inte börjar må dåligt samt göra regelbundna återbesök för att se hur allting utvecklar sig. Förhoppningsvis blir hon inte dålig men eftersom jag är en pessimist vill jag veta vad jag har att vänta mig om det inte går som vi vill.
I dagsläget ska vi bara avvakta och hoppas att hon inte börjar må dåligt samt göra regelbundna återbesök för att se hur allting utvecklar sig. Förhoppningsvis blir hon inte dålig men eftersom jag är en pessimist vill jag veta vad jag har att vänta mig om det inte går som vi vill.