Erfarenhet av myggdödare?

cello

Trådstartare
Ja, eller rättare sagt erfarenhet av myggfångare som tar svidknott? Finns det? Har så förbaskat mycket här på kvällarna... :rage::rage::rage:
Hoppas kunna ha en som täcker trädgård, stall och närmaste delarna av hagarna.
 
Ja, eller rättare sagt erfarenhet av myggfångare som tar svidknott? Finns det? Har så förbaskat mycket här på kvällarna... :rage::rage::rage:
Hoppas kunna ha en som täcker trädgård, stall och närmaste delarna av hagarna.
Jag har! Köpte en Mosquito Magnet för ca fyra år sedan, så bra! Gäller att ställa den där de bor och beståndet minskar fort. Numer kan vi sitta ute på kvällarna utan problem. :)
 
Åh! Och den tar även svidknott? :)
Japp och mygg, en och annan broms kan man hitta också. Köpte min från USA då de är billigare där. Då får man däremot montera en annan ?ventil, klocka? kommer inte ihåg vad delen heter. Inget större jobb, men tusenlappar att spara :)
 

Liknande trådar

Anläggning En sak som jag tycker borde debatteras mer är utevistelse och hagar. Jag vet ett antal stall som fortfarande bara har typ fyra timmars...
6 7 8
Svar
141
· Visningar
10 038
Senast: Linda_A
·
Anläggning Hej. Tänkte höra lite med er vad ni skulle kunna tänka er att betala i stall hyra? Jag hyr ut idag men det är en evig diskution om pris...
4 5 6
Svar
112
· Visningar
9 951
Senast: Sorgsen
·
Ekonomi & Juridik Hej på er, det finns säkert mängder av sånna här frågor på nätet men har inte hittat hur man gör i exakt vår situation. Sambon har en...
Svar
3
· Visningar
1 456
Senast: Bee
·
Anläggning Jag är eventuellt intresserad av att köpa en fastighet där nuvarande ägare har hästar. Hagarna är på totalt 1000 kvm, uppdelat på två...
Svar
19
· Visningar
1 455

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp