Era godaste snittar?

Zpunk

Trådstartare
Tänkte bjuda på snittar inom snar framtid och önskar lite inspiration, så vilka är era godaste snittar?
 
Rostad långfranska med Tonfisk röra. (En eller två burkar tonfisk i vatten/olja, majo, lite citronsaft, salt och vit peppar, kan även läggas till en liten klick sweet chili sås eller tomat pure för färgen/smakens skuld. Man kan även ha i lite finhackade hårdkokta ägg för ytterligare smak variation)
 
Till midsommar gjorde jag en röra på, hackade kokta ägg, hackad rödlök, crème fraiche, najad lax strimlad (funkar antagligen lika bra med gravad eller kallrökt) och lite röd rom. Lite salt och peppar och sen bre ut på tunnbröd, rulla ihop och låta ligga en stund i kylen. Sen skar jag upp dem i lagom stor bitar. Gick åt som smör i solsken. :)
 

Liknande trådar

Mat Tänkte ut och plocka blåbär imorgon och tänkte baka paj. Ska bjuda och en person äter dessvärre inte gluten så de sorter jag brukar göra...
Svar
1
· Visningar
192
Juridik & Ekonomi (Tråden delvis inspirerad av Willes tråd om sjukersättning) Om man får godkänt sjukersättning på deltid, t.ex 25 eller 50%. Och om man...
Svar
6
· Visningar
727
Senast: Rosett
·
Tjatter Hur ofta gör ni goda gärningar? Vad kan det vara ni gör då?
Svar
3
· Visningar
308
Senast: Takire
·
Övr. Hund Lite frågor om ensamhetsträning/upplägg :) Jag tänkte hur många timmar din hund i snitt är ensam på en vecka? Är den ensam eller med...
4 5 6
Svar
109
· Visningar
7 174
Senast: Nepenthe
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Tatueringar i arbetslivet
Tillbaka
Upp