Äh, har själv tittat på pållan när hon kissar och hon har tittat på mig, så hos oss jämnar det ut sig.Precis, man får passa på. Inte så respektfull mot hans privatliv dock.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Äh, har själv tittat på pållan när hon kissar och hon har tittat på mig, så hos oss jämnar det ut sig.Precis, man får passa på. Inte så respektfull mot hans privatliv dock.
@Heulwen Fin häst men ser inte helt okomplicerad ut. Hur länge har du haft honom?
Tack! Men hur ser han inte så okomplicerad ut tycker du? :-) Jag har haft han i ca 3 månader.
Han ser så vinglig ut. Jag är ju van vid min vääääldigt stabila häst som har en hov planterad i varje hörn liksom.
@Heulwen Finns ju en anledning till varför jag köpte en stadig och stabil häst...eftersom jag är en ganska kass ryttare själv.
Men jag var iallafall smalare då. Här är första gången vi hoppade.
Hehe, ser onekligen okomplicerat ut! Är väl inget proffs själv. ;-)
Näe, vem f-n är det? Fast i vårt fall är det mest jag som behöver skärpa till mig. Hästen kan ju när jag gör rätt.
I förrgår red jag senast och det gick bra! Halsring hela passet som gick i skogen. Lite svårt med styrningen då hon nyss är igångsatt sedan jag varit gravid/nyfödd bebis men vi tränade lite byten som gick super, massa fattningar, svänga fram o tillbaka på vägen, men främst konditon o styrka i lätt uppförsbacke. Och ruskigt pigg var damen på 22, hade lite svårt att stanna.Jag tänkte att man kan liksom berätta om sina ridpass och så, hur det gick, vad man hjorde och om det gick bra/dåligt och sådär. Alltså typ bara skriva om lite vad man känner
Jag själv red idag och man kan väl säga att det gick någorlunda bra! Jag red på en lång skrittur och skulle sedan hoppa lite... Det va då problemet kom, han vägrade mycket och jag var JÄTTE nära att trilla av. Men jag gjorde inte det och det blev ändå rätt bra efteråt