Equiterapeut

I

Isidor

hej skulle vilja veta lite om Equiterapeut. om nån av er har haft någon sådan till er häst och varför ?????

Jag har haft ute en eftersom min häst hade/har ett snett bäcken efter en gammal skad. Hon var ut första gången i april, sen i maj och ska komma ut igen nu i juli är tanken.

Jag hade ute i våras då min ena häst var stel i gången,hon drog ena frambenet i rätt läge men anledningen till det stela fick jag åka till klinik och utreda,hela hästen var sned i högra sidan.Efter kliniken har jag inte behövt ta ut
equiterapeut fler gånger då orsaken till stelheten visade sig vara helt annat .

Liknande trådar

Hästvård Vårt 16 åriga sto blev i början av sommaren svullen i båda bogspetsarna. Har under sommaren undvikit ridning och haft hästmassör som...
Svar
6
· Visningar
702
Senast: tara
·
Hästvård Vi tog hjälp av en equiterapeut för några månader sen då vi haft lite problem med vår ponny. Denne ville först se hur ponnyn rörde sig...
Svar
11
· Visningar
1 180
Senast: Anna-Bella
·
Hästvård Hej! Ni som har hästar som har/haft såna, hur har ni märkt det? Har ni märkt det eller har ni röntgat och hittat det då? Hur vet man...
Svar
8
· Visningar
586
Senast: Lavinia
·
Hästvård Vår häst har fått diagnos remodellering (typ pålagringar) i SI-leden och kristaller i disken mellan sista ryggkotan och första ländkotan...
Svar
1
· Visningar
706
Senast: Ajda
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka