A
alma
Min ettåring skadade sitt höger öga i hagen igår, tyvärr så illa att vi fick bege oss till de härliga 30 milen med transport till Helsingborg. I Helsingborg ansåg man att det var bäst att plocka bort hela ögat..... Operationen gick enligt veterinären bra men nu kommer då nästa fråga! Hur påverkar dettta henne i framtiden.... ¨Någon som har någon erfarenhet? Nått man ska tänka på? Jag vet att det finns en del duktiga travare som är enögda!!!!
Hon skötte sig över förväntan vid tömkörning och tanken var att hon skulle vara i vagn i början av juni. Får se hur hon funkar när vi sätter igång igen. Det kanske inte är någon större skillnad för henne. Känner sig bara lite ledsen och orolig just nu, känns säkert bättre när jag hämtar hem henne!!!
Hon skötte sig över förväntan vid tömkörning och tanken var att hon skulle vara i vagn i början av juni. Får se hur hon funkar när vi sätter igång igen. Det kanske inte är någon större skillnad för henne. Känner sig bara lite ledsen och orolig just nu, känns säkert bättre när jag hämtar hem henne!!!