Bjuder på en fin bild jag tog häromdagen på en av våra ettårsston. Hon är väldigt vackert tecknad. E layman u made in sweden
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Hon ser fin ut! Mådde typ dåligt den första å enda gången jag träffade den hästen, fy fan....
@JulieChexx Otroligt söt häst! Och fint ljus i bilden!
Men fotad i den vinkeln ser hon väldigt hög ut bak och ser ut att ha en stooor rumpa..
Var det på lösdriften?
Hon fick väl lite sådär med mat, hon blev för pigg el vad det var.
Alla tre äter rätt ordentligt m havre idag.
,
Neuman har en superfin till salu, hade jag tid och råd hade jag köpt den på stört!Stella börjar bli riktigt fin. Bara hoppas hon inte gör sig illa igen. Biter mig i tungan dagligen från att linda in henne i bubbelplast.
Lilleman är lika fin som vanligt. Stått några dagar då han blev biten i sadelläget av ett kaxigt hbl. Var så pigg o glad när han reds första gången efter.
Rejsa ska jag rida idag för första gången på evigheter (känns det som). Trampet har läkt riktigt fint, och hon har varit ohalt o haft rodeo i hagen ett tag nu.
Börjar bli lite väl mkt hbl i stallet nu. Funderar på om det är dags för en blodis till...?
Neuman har en superfin till salu, hade jag tid och råd hade jag köpt den på stört!
White Poker Face?Tror det finns en dålig annons på Hästnet