Vad yrar du om? Inte färdig snart? Jag skrev till och med att de antagligen ÄR nätägare så att det förklarar det jag noterat som intressant, men ändå fortsätter diskussionen och jag ska bevisa saker.
Jag noterade att personer som påstår att de är kunder hos X, (det är allt de säger + då att någon lägger ut en karta som X lagt på sin hemsida alternativt skickat i SMS om strömavbrott) oftare har strömavbrott än jag som inte är kund hos X precis som andra med mig som inte är kunder hos X. Jag pratar inte om lägenhetshus där vissa lägenheter är drabbade eller radhuslängor. Det hittade du på själv. Det som noterat var att det liksom inte var bara specifikt hela områden, utan lite här och lite där, dock på kartan var det områden, och där skrev folk "men jag har inte strömavbrott" och de hade då inte X.
Jag gissar på kollektiv missuppfattning bland folket som svarade så att även om de påstår att de inte är kund hos X har de X som nätägare då, men inte har koll på det. Jag har givit dig rätt i mer än ett inlägg tidigare så nu anser jag diskussionen avslutad, börjar bli löjligt.