Energimonster?

Aningsfull

Trådstartare
Idag har jag och min hund åkt 60 mil i bil, tävlat 4 klasser i agility (varav 0:ade en och VANN! :banana: ) och spenderat dagen borta från 05.30 till 22.00.

22.10 Tar jag ut henne för kvällsrastning. Går ner till hamnen och släpper hundarna lösa. Tror ni att hon är trött? Hon rusar runt som en skållad råtta efter nåt intressant spår, som ledde ner i vattnet, så självklart var hon ner och badade också. Och sen hade hon lite DP-fnatt och bara sprang och sprang. Fram tills för 5 minuter sen.

Jag tror att jag har en bokstavshund. :angel:

Dock världens duktigaste sådana! Inte alla som vinner en klass i agility på tävlingsdebuten! :love:

Sv: Energimonster?

Grattis till vinsten :)
Btw, är min vovva också sådär speedad oavsett vad man gör med henne, hon är outtröttlig :angel: längtar tills vi kommer igång med agilityträningen "på allvar" för det kommer hon nog tycka är kul. Just nu tränar vi dock mer freestyle trix än agility...

Du får haka på oss och träna. :idea:
Jag har redan fått en "elev" som jag hjälper att köra igång hennes hund i agility. :)

Tack så mycket alla! :bow:

Grattis, vad roligt att det gick så bra! Kul med hundar som har mycket energi!:D

Det hade varit kul nångång :) , är lite halvtråkigt att dra iväg själv och träna nånstans. Tänkte börja med lite "marknära" grejer, hopp och sånt får vänta tills jag patellaundersökt och HD röntgat henne...

Liknande trådar

S
Övr. Hund OBS! om något verkar "elakt" "idiotiskt" fråga gärna vad jag menar så kan jag förklara.....Mycket i början var väl idiotiskt också...
Svar
8
· Visningar
2 017
Senast: Disen
·
N
Hästmänniskan Jag har världens mysigaste granne, krister, som jag fått lov att ha mina hästar på bete hos. Vi har bara hägnat in en "liten" del av...
Svar
9
· Visningar
1 205
Senast: Nilaya
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka