energi foder

natasjachristensen

Trådstartare
Hejsa

Hvilken energi foder kan i anbefale til en häst som går fälttävlan

Han er en fuldblod på 182 cm og han trænger til noget foder der lige giver ham det ekstra energi

Nogen foreslag???:confused::confused:

Sv: energi foder

Hej du! Har du provat Kraft produkterna? Just nu ger jag min Kraft sport till sammans med havre! Men han går inte lika mycket i år som innan!
Salsa fodret är oxå himmla bra!
Ring Krafts foder upplysning, tfn finns på deras hemsida! De är jätte bra att prata med.
De hjälpte mig förra året med en häst som bara tappade å tappade fast den gick på ett jätte kraftigt bete å alla andra hästar var jätte tjocka å rullade fram! :rofl:

www.krafft.nu

Lycka till...... :bump:

Liknande trådar

Anläggning Nytt användarnamn på Buke, då jag vill vara anonym och inte skriva det här under mitt vanliga användarnamn ifall någon skulle känna igen...
2
Svar
36
· Visningar
7 670
Senast: Karamello30
·
Foder & Strö jag har en 21 årig häst som går fullt ut fortfarande och är i super bra kondition och skick. Ingen gissar på mer än 15 år på han :) Nu...
Svar
5
· Visningar
897
Senast: Korven
·
Foder & Strö Denna otroligt stora marknaden med foder gör mig förvirrad, vad tusan ska man ge sin häst? Har räknat lite på foderstater på olika...
2
Svar
25
· Visningar
4 818
Senast: Estivuz
·
Foder & Strö Jeg har en 5-årig Pinto, som på grund av skada/skador inte gjort någonting sen inridning i sommras. :( Han är ca 1.70 cm och en slank...
Svar
4
· Visningar
965

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Liten fodertunna?
  • Annonsera mera hundar 2
  • Oseriös avel 2023

Hästrelaterat

Omröstningar