L
liten82
Åkte ner till Uppsala med Midas och Eya för en vecka sen, för att hälsa på deras uppfödare (valla får), hälsa på kompisar osv.
Har haft sååå trevligt, fint väder, goda öl och trevligt sällskap
Men oj,oj, hem åkte jag med mina hundar+ en tredje
Den 3dje hunden är en av Evallens avelstikar, "Leva".
Tanken är att jag under sommaren/hösten ska meritera henne lite, i brukset och lydnaden.
Första gången jag "kör igång" med en helt grön VUXEN hund.. Hon är ju ändå 4år.
Men man lär så länge man lever, varje hund är en erfarenhet rikare!
Var och "provkörde" henne idag, frustrerande med en hund som inte vet vad "sitt" är om man inte har godis framför näsan på henne
Jaja, nu får det iaf vara nog. För 5 veckor sedan hade jag
EN hund, nu är jag uppe i 3.. Fortsätter jag i samma takt måste jag snart skaffa större lägenhet
Just nu är soffan full av hund, har en vid fötterna och den tredje ligger så ivägen som man bara kan bli i den här lägenheten
Har haft sååå trevligt, fint väder, goda öl och trevligt sällskap
Men oj,oj, hem åkte jag med mina hundar+ en tredje
Den 3dje hunden är en av Evallens avelstikar, "Leva".
Tanken är att jag under sommaren/hösten ska meritera henne lite, i brukset och lydnaden.
Första gången jag "kör igång" med en helt grön VUXEN hund.. Hon är ju ändå 4år.
Men man lär så länge man lever, varje hund är en erfarenhet rikare!
Var och "provkörde" henne idag, frustrerande med en hund som inte vet vad "sitt" är om man inte har godis framför näsan på henne
Jaja, nu får det iaf vara nog. För 5 veckor sedan hade jag
EN hund, nu är jag uppe i 3.. Fortsätter jag i samma takt måste jag snart skaffa större lägenhet
Just nu är soffan full av hund, har en vid fötterna och den tredje ligger så ivägen som man bara kan bli i den här lägenheten