Singoalla
Trådstartare
Jag planerar 30-års fest och försöker hitta någon bra lokal i Stockholm eller närområdet. Vi blir inte så väldigt många (i lokalsammanhang då), 30-40 personer skulle jag gissa. Jag vill helst dekorera själv, och bjuda på alkohol och snittar som jag själv tar med. Hur hade ni tänkt, är det värt att hyra? Min egen lägenhet är för liten för en sådan fest. Det blir billigare att hyra utanför stan skulle jag gissa? Är det vanligt att man får hyra enbart lokal men ordna allt annat själv? Känner mig egentligen sjukt otaggad på att lägga flera tusen på lokal när jag i princip hade kunnat ha festen hemma om jag haft det lite större, men nu har jag ju inte det
Hur har ni gjort om ni arrangerat lite mer uppstyrda fester? Vad är smart rent ekonomiskt? Vill hellre lägga pengar på dekorationer, blommor och bubbel än på att bara vara någonstans. Tar gärna emot alla tips jag kan få!
Hur har ni gjort om ni arrangerat lite mer uppstyrda fester? Vad är smart rent ekonomiskt? Vill hellre lägga pengar på dekorationer, blommor och bubbel än på att bara vara någonstans. Tar gärna emot alla tips jag kan få!