En tanke slog mig - Hur TUSAN ser vi ut?

Bewildered

Trådstartare
Alltså.. ^^

Vi är ju en del som hängt här ett tag.. och må så vara att jag har en ansiktsbild som avatar... Men ärligt talat - Vi har sett varandras hästar så ofta att det är dom vi får kika efter för att Kanske ha en aning om vem som är vem..

Hur ser ni ut?

och eftersom jag inte är särdeles blyg av mig (eller jo, just det.. det var jag ju..) så får jag väl kasta hit en bild ja.. kanske e litta stora.. får be om ursäkt i förväg ^^ Men ni vet iaf VEM ni ska bita i röven när ni ser mig ;)

jaget2.jpg

Sv: En tanke slog mig - Hur TUSAN ser vi ut?

gud vad jag hatar dig nu XD din piercing går igenom läppen va ? har funderat på en sådan i månader me fegat ut då folk sagt att den gör så s*tans ont :p *sorry för ett väldigt icke ha med saken göra inlägg*

Heja!!!...men det där såg ont ut:crazy:...Själv fastnar jag högst sällan på bild men i slutet av maj lyckades syrran fånga mig när jag hälsade på min då, nye lille vän...:D
Rocket_kicki.jpg

hahah, nej den gör inte alls ont! :D Faktiskt! Det som gjort ondast hittills är helt enkelt hålet högst upp i örat :D

Den heter Vertikal labrett... ^^

nejdå ^^ inte ont alls.. fast nog såg man ut som en Botoxbrud första dagarna.. :D och äta var lite krabbigt... :angel:

Vilken SÖTNOS! :love::love: (du med ;))

:o...eh, tack...det värmde för en gammal tant att höra det:love:

kul att äntligen få ett ansikte på dig! ^^ Gissa om jag ska köra en kaffekopp i näven på dig nästa gång vi samanstrålar :D

*tillägg* Nu när hjärnan slagit in så veeeeeet jag ju vem du är! (åh, jag avskyr vara trögtänkt!) *hoppas upp och ned på sängen*

Senast ändrad:

Bakad med dinkelmjöl, lactosfritt och med rörsocker?...:angel:

går det att köpa på lidl? annars får jag nog hålla mig till kaffet... >.<
jag å baka... äh... det är som... som... som.... uhm...... kalles kaviar i messmör ungefär.. En Oooootäck kombination.

vilket hår!! Hur mycket vill du ha för det? ;)

kaffe väntar dig med om vi skulle springa på varandra.. :D du dricker väl kaffe? ^^ har nog ltie thé undanstoppat nånstans med..

ja...det är en hel del hår... det tar en hel timme för frisören att bara applicera färgen i det, och ändå är det ju uppklippt...!!!

inte kaffe nej, men tea går bra :)

ja...det är en hel del hår... det tar en hel timme för frisören att bara applicera färgen i det, och ändå är det ju uppklippt...!!!

inte kaffe nej, men tea går bra :)

kan man gifta sig med någons hår? o.0

*S* Du får vilket thé du vill, så länge d inte e vaniljthé :D

jag planerar att komma ner på Harvest, btw.

Var ju så duktig att jag missade sista anmälningsdatum på SM, och hade för mycket att göra för att åka på Nationals...

går det att köpa på lidl? annars får jag nog hålla mig till kaffet... >.<
jag å baka... äh... det är som... som... som.... uhm...... kalles kaviar i messmör ungefär.. En Oooootäck kombination.

:rofl: Jag kan se till att ha sånt med mig för jag bakar en del;)...finns ju inte att köpa vettigt bröd :angel:

...för övrigt glömde jag tala om att du är en söt tjej:D...känner igen dragen från din mor;)

kanelthé är KALAS got! Så då delar vi en kanna helt enkelt ^^

ska se om tiden finns att dyka upp på harvest.. vet absolut ingenting i nuläget om nånting alls.. >.<

Piraja: Oh tack! :o mjo, mamsen å jag e ganska lika :D på de flesta sätt å vis (men tack gudarna för att jag blev längre :))

hm, många känner igen min "lagårds"häst, riktig liten läckerbit!
tyvärr så är han inte mer, en tidsfråga med "o"-bra benställning, vilket jag visste när jag köpte honom. Så detta är en svart sommar.....
Tur man har fölisar att gosa med:love::love:
har lagt en bild i mitt galleri....

Liknande trådar

Kropp & Själ Först och främst vill jag bara börja med att säga TACK! Tack för allt som Buke och ni har givit mig. Allt stöd och alla fina och...
Svar
15
· Visningar
2 079
Senast: Anna
·
Relationer Jag behöver lite råd från andra med erfarenhet.. Jag har en kompis som på sista tiden ändrat beteende, så pass mycket att vi är flera...
2
Svar
33
· Visningar
10 228
Senast: vallhund
·
Relationer Jag vet inte vad jag ska ta mig till just nu:cry: Mitt liv är kaos just nu, allt som kan gå fel har gjort det:cry: Allt började för lite...
2
Svar
20
· Visningar
4 860
  • Låst
  • Artikel Artikel
Dagbok En gång i tiden hängde jag här. Jag skrev massvis med blogginlägg under flera års tid, älskade det. Men det var ett tag sedan nu, så nu...
Svar
0
· Visningar
296
Senast: cassiopeja
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Retrievertråden
  • Hjälp
  • Barmarksdrag/canicross