En oemotståndlig ängel kl 03.00

Status
Stängd för vidare inlägg.

havreflinga

Trådstartare
Sonen vaknade till för en halvtimme sedan. Vagningen funkade inte inatt. Han låg stilla och tittade en stund, sen ville han upp. Nu sitter han i min famn och flörtar allt vad han orkar. Jag kan bara inte låta bli att besvara hans leenden - och genast går han upp flera nivåer i vakenhet...:smirk: :crazy: :love:

Sov du lilla vide ung brukar funka, men inatt bara skrattar han när jag börjar sjunga.
 
Sv: En oemotståndlig ängel kl 03.00

Freddy vaknade tidigt imorse han också,
nyss kröp han upp i soffan och la sig mot en av kuddarna..
min röda fleecepläd har han norpat också :love:
Så otroligt söt!

Men det är fasiken inte roligt när dom bestämmer sig
för att vara vakna på natten.
För ngn kväll sen så somnade Freddy i skaplig tid
för att vakna vid tolv och inse att pappa inte låg i sängen.
Vrålförbannad sprang han runt och ropade efter honom,
han vägrade totalt att sova förrens pappsen klev innanför
dörren vid halv 3. :crazy:
Förhoppningsvis blir det mindre akuta grusningsuppdrag för
sambon hädanefter
 
Sv: En oemotståndlig ängel kl 03.00

åh, morgonstunderna är de bästa. I vår familj vaknar nästan alltid jag först, ett oerhört slöseri med sovtid, tyvärr har jag alltid haft för lätt att vakna. Men i stället får jag spana på sambon och dottern som ser ut som storklas och lillklas där de ligger med sina likadana frisyrer...
 
Sv: En oemotståndlig ängel kl 03.00

Ibland är det väl tur att de är så underbart söta, när man sitter där mitt i natten och egentligen bara vill sova, att man inte kan låta bli att bara ta det med ett leende....;)
 
Sv: En oemotståndlig ängel kl 03.00

Ibland är det väl tur att de är så underbart söta, när man sitter där mitt i natten och egentligen bara vill sova, att man inte kan låta bli att bara ta det med ett leende....;)

Precis! Han vaknade vid 02.30 - just när jag tänkte gå och lägga mig.:crazy: Sen somnade han inte förrän runt 04.00. Men han var ljuvligt glad och söt hela tiden.:love:

Det var värre när han var nyfödd. Då kunde han vara otröstligt ledsen en bra stund. Det var inte lika mysigt.
 
Sv: En oemotståndlig ängel kl 03.00

Men det är fasiken inte roligt när dom bestämmer sig
för att vara vakna på natten.

Nej, inte när de är ledsna. Egentligen är det väl aldrig sådär jättekul att behöva vara vaken när man egentligen hade velat sova, men så länge han ler och jollrar är det helt okej. Det glada humöret smittar, så efter en stund sitter även jag och skrattar.
 
Sv: En oemotståndlig ängel kl 03.00

När min dotter var lite större (Knappt två kanske) vakne vi en natt av att hon ropade: "Mamma, dockan Olsson spillde!" Då hade hon dockkalas på nedervåningen, medan vi sov sött....
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Hästmänniskan Ja son rubriken lyder. Jag behöver få höra hur ni andra har klarat er igenom det jag går igenom nu. Den 25/4 bestämde jag mig för att...
2
Svar
30
· Visningar
5 618
Senast: Squie
·
Gravid - 1år Ja, ruriken beskriver ganska bra hur jag känner just nu. I lördags kom vi hem efter att ha varit på semester i sammanlagt en vecka...
2 3
Svar
54
· Visningar
5 066
Senast: Stinaelin
·
Gravid - 1år Innan ni läser, mitt tangetbrd är krångligt, så det finns en hel del stavfel!!! so, here we go..... Fredag 20/11...
2
Svar
37
· Visningar
5 184
Senast: sweet_extraa
·
  • Låst
Övr. Barn Igår, en dag före utsatt tid fick jag en liten fin son :love: . Namn är ännu inte bestämt, men det kommer väl. Han var 3372 g tung och...
Svar
6
· Visningar
863
Senast: Jamtland
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Kattsnack 11 🐈‍⬛🐈
  • Senast tagna bilden XV
  • FÅRtråden

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp