På tisdag blir mitt lilla charmtroll 10 veckor gammal och det händer grejer hela tiden! Han har hunnit med att charma åtminstone halva Skåne, och trots en del fasta grepp med sylvassa valptänder i några hakor så hör jag bara bebisröster som förtjust piper fram "Ååååh, vilken gullig liten valp!" vart vi än går
Han är en riktigt underbar liten kille, som är med på precis allt. Han är helt orädd, provar gärna nya saker, är lättlärd och älskar allt och alla. Han är dock väldigt dominant, och testar både 1 och 10 gånger med nya hundar (Och någon enstaka gång människor) om vem som bestämmer. Inte genom direkt bråk, utan genom att töja på gränser och se vad dom andra hundarna tål och står ut med. Han backar om en äldre hund säger ifrån, men är ganska fort framme igen och kollar läget.
Kort sagt så är han en riktig supervalp som gör mig nöjd och glad hela tiden. Vi trivs jättebra ihop och han utvecklas så fint
Söt valp tuggar pinne
Filosoferar lite
Med 2 mån äldre flickvännen Mizy (CarolaLind's valp)
Strosar omkring i trädgården
På väg hem!
Prinsen sover på kudden - såklart!
Leker med en av alla hundratals leksaker..
Busar med flickvännen lite
Han är en riktigt underbar liten kille, som är med på precis allt. Han är helt orädd, provar gärna nya saker, är lättlärd och älskar allt och alla. Han är dock väldigt dominant, och testar både 1 och 10 gånger med nya hundar (Och någon enstaka gång människor) om vem som bestämmer. Inte genom direkt bråk, utan genom att töja på gränser och se vad dom andra hundarna tål och står ut med. Han backar om en äldre hund säger ifrån, men är ganska fort framme igen och kollar läget.
Kort sagt så är han en riktig supervalp som gör mig nöjd och glad hela tiden. Vi trivs jättebra ihop och han utvecklas så fint
Söt valp tuggar pinne
Filosoferar lite
Med 2 mån äldre flickvännen Mizy (CarolaLind's valp)
Strosar omkring i trädgården
På väg hem!
Prinsen sover på kudden - såklart!
Leker med en av alla hundratals leksaker..
Busar med flickvännen lite