En liten, liten räv

L

lime

Vi har en lite rävvalp som kommer fram till vårt hus och gnäller och gnyr. Vi vet inte vad som ev, hänt mamma räv, men ingen av grannarna har skjutit någon räv på sistone. Den verkar väldigt hungrig och är så där underbart söt att man det gör så ont att inte hjälpa den lilla. Kan man hjälpa en liten rävunge med mat eller är det dumt. Jag vet naturligtvis att den kan käka upp mina höns, men i så fall får de väl vara inlåsta i hönsgården, jag tror ju inte den äter dem när jag är hemma och ute i trädgården. Vet inte vad jag ska göra..... :(

Om den gnäller är nog mamma räv död skulle jag gissa på...om han inte ger sej av så skulle jag ha svårt att låta bli att mata...

Liknande trådar

• Låst
Tjatter Välkommen till Halloween Hollow! Platsen där det ena kvarteret pyntas mer skräckinjagande än det andra. Varje år hålls en tävling där...
49 50 51
Svar
1 003
· Visningar
27 420
Senast: Niyama
·
Övr. Katt Jag hörde ett vildare liv från trädgården medan jag pratade i telefon och rusar ut för att se grannkatten och min ena i ett vildare...
2
Svar
30
· Visningar
2 916
T
Övr. Hund Jag har två hundar som är olika som natt och dag. Vissa dagar är det tungt att ha en hund som inte är riktigt som andra. Periodvis så...
Svar
9
· Visningar
1 227

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

• Tvättstugedrama
Tillbaka