Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Jag håller med. Det är hopplöst när någon drar upp extremt gamla trådar, alltsomoftast i väldigt känsliga ämnen, där TS kanske inte ens finns kvar på forumet.Inte riktigt svar enligt TS fråga, men ändå om gamla trådar:
Finns det ingen möjlighet att automatiskt låsa trådar som ingen svarat i på t.ex. två år? Så kommer man runt en del av problemet med att gamla trådar puttas upp av misstag, samtidigt som tråden finns kvar i sökresultatet
@Gunnar
Fast att de låses för nya inlägg då?Jag håller med om att det kan vara ett problem när gamla trådar tas upp. Men jag tycker att det vore väldigt tråkigt om trådar per automatik raderades. Många trådar innehåller fakta som inte förändras på två år.
På avel finns det diskussioner om hingstar och fölning t ex, och mycket av det gäller år efter år. Vi har också trådar där folk följer varandras hästar från betäckning till fölning till inridning. Jag har förstår att det finns de som gärna går tillbaka till sina gamla inlägg för att på så sätt kunna följa sin uppfödnings utveckling. Jag vill absolut inte att trådarna på avel försvinner efter två inaktiva år.
Fast att de låses för nya inlägg då?
Då finns faktan kvar att se.