En evig väntan...

E

ekonomisk

Jag blir såååå trött:crazy:
Jag har en unghäst (5 år nu) som har varit halt och stel ända sen inridningen. När hon var tre for jag till Skåne med henne där de efter 1 v. sade att det var gaffelbandsfästet. detta resulterade i 8 månaders vila och en friskförklaring. Red henne i 2 månader, men hon kändes inte ok och drog iväg med henne till Strömsholm. Där konstaterade de hälta på 3 ben. Efter tjat röntgade de rygg och knä....bilderna hade alla konstiga förändringar, men vet. påpekade att det kunde vara skuggor. Han ville att vi skulle gå igenom henne ordentligt, alltså stå där en vecka. Detta skulle ske strax efter nyår 2006. Nu har jag precis pratat med dem...efter en vild jakt i 2 månader...i augusti ska jag få en tid. Fy fasen, denna eviga väntan....Usch, nu har jag fått gnälla av mig lite, men det tär att se henne här ute varje dag, bara lunkandes för det går inte att rida henne.

ha det bäst!!!:bump:
 
Sv: En evig väntan...

Usch, vad tråkigt det måste kännas :( , speciellt att inte veta riktigt vad det är som är tokigt...
 
Sv: En evig väntan...

Ush vad tråkigt:( (o jag som tycker att jag brukar ha otur men inte såhär).

Det var konstigt att du fick en sådan sen tid, det brukar ju inte vara en sådan lång väntan, trots semestertider.
 
Sv: En evig väntan...

mmm, det känns botten.
Jag vet inte varför det ska behöva ta sån här tid. Idag sade han att det var enormt mycket hästar där just nu och pållan ska scintas och gås igenom i en vecka. Detta hade han inte tid med förrän i augusti.
 

Liknande trådar

Övr. Hund Berättelsen om Rix Tarras, eller Rix som vi kallar honom för är vår första jämthund och kom in i våra liv en kall februaridag...
2
Svar
34
· Visningar
4 285
Senast: Gnist
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Tvättstugedrama
Tillbaka
Upp