En enda lista på avelshingstar??

H

Hooks

Ngn som har en sammanställd lista på halvblodshingstar,samt vad de kostar?
det blir så mkt letande och utskrifter när man ska leta...tänkte om ngn hade sammanställt en listra med namn,stam etc och deras priser så man kan jämföra lite lättare?:bump::banana:

Sv: En enda lista på avelshingstar??

Om du köper hingstkalendern får du med alla årets godkända hingstar. Finns att köpa bl.a. via Tidningen Ridsports hemsida och brukar kosta runt 250 kr. Den kommer ut några veckor efter bruksprovet i februari.

Jag vill inte göra reklam för något, men det kommer så småningom dyka upp en sådan lista. Inte i år, men förmodligen till nästa år. Fråga om det då så kanske någon länkar. :)

Om det handlar om halvblods hingstar så finns ju ASVH:s faktablad. Kanske med alla uppgifter om härstamning m m men kostnaderna och villkoren är ju med.

Liknande trådar

Tjatter Nej men nu är det väl hög tid, tycker ni inte? 2024 års upplaga av Secret Santa är här! 🤓 Ni som har varit med tidigare har koll på...
50 51 52
Svar
1 024
· Visningar
33 758
Mat Jag ser att folk ofta startar trådar om tips på restauranger i en stad/ ett område. Och sen blir tråden äldre och glöms bort. Så jag...
2
Svar
27
· Visningar
2 672
Senast: Lyan
·
Tjatter Eftersom allmänna påtryckningar gjort sig hörda, efterlysningstråd startats och anmälningar har börjat ramla in redan innan tråden...
89 90 91
Svar
1 817
· Visningar
77 576
Senast: Jeps
·
Tjatter Nu är det dags - här kommer årets upplaga av Secret Santa! 🎅 Ni som har varit med tidigare har koll på läget, men läs ändå igenom...
115 116 117
Svar
2 323
· Visningar
104 277

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka