Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Hittade annonsen.
Verkar vara någon slags markkurs? Eller ska man rida?
Hmm.. Mycket skeptisk till när "vanliga dödliga" ska prata beteende, det blir så extremt fel många gånger..
Jag får fundera på saken, 1000 kr är mycket pengar för något jag inte vet vad det är..
Nån som fått veta nått om clinicen? Jag försökte emaila men har inte fått svar.
Jag fick svar igår/imorse......de har dåligt med anmälda men det är kanske inte så konstigt med tanke på att det är lagt på en tisdag, före påsk dessutom.
För min del gör det inget, jag kan ändå
tyckte rent allmänt det lät "billigt" med 1000 kr, undrar om det verkligen är John Moore himself som ska hålla i kursen ??
Försöker ta reda på mer info.....
Jag hittar ingenting om att han skulle ha någon outstanding kunskap om hästars beteende.
Och ändå läser jag på hans hemsida om hur han anser att hästar beter sig och varför. Mycket av det är ren och skär antropomorfism. Han, liksom många många många andra tränare inom i alla inriktningar.
Jag har googlat lite om honom, men hittar inget som verkar speciellt? Det jag hittat är i princip att han tycker bett är överflödigt, i övrigt ser jag inte vad som skulle vara så unik med just denne man?