movi
Trådstartare
Jag har fått för mig att en CL-hoppning är lite av inkörsporten till de lokala tävlingarna,så att man får veta lite om hur det går till att tävla!
Eller att man åker dit för träning för både ryttare och häst,osv!
Men inte att det skulle vara värsta tävlingsbanan!
De CL-hoppningar jag varit på,både deltagit i och även tittat på,har haft lätta banor,bra hinder,och duktig banpersonal som hjälpt till!
Resultatet har blivit bra för både små och större ryttare,vana och nybörjare,och de flesta vill nog fortsätta!
I helgen var jag iväg på en CL-hoppning på en väldigt liten klubb,jag själv har lagt hoppningen på hyllan,men tänkte en CL kan jag ta..50 och 70 kan jag nog kravla mig över,några år sen man tävlade!
Kommer på plats och ser banan och blir som en fågelholk..
Blomkrukor både högt och lågt,påskris,och gud vet allt och en plastmatte-mur..
Resultatet blev mycket och många vägringar för de flesta!
Är det vanligt med dessa "skrämselhinder" i CL-klasser på 50cm och uppåt?
Jag har inte varit iväg på CL-hoppningar på länge,men trodde i min enfald att såna var lite enklare!
Eller att man åker dit för träning för både ryttare och häst,osv!
Men inte att det skulle vara värsta tävlingsbanan!
De CL-hoppningar jag varit på,både deltagit i och även tittat på,har haft lätta banor,bra hinder,och duktig banpersonal som hjälpt till!
Resultatet har blivit bra för både små och större ryttare,vana och nybörjare,och de flesta vill nog fortsätta!
I helgen var jag iväg på en CL-hoppning på en väldigt liten klubb,jag själv har lagt hoppningen på hyllan,men tänkte en CL kan jag ta..50 och 70 kan jag nog kravla mig över,några år sen man tävlade!
Kommer på plats och ser banan och blir som en fågelholk..
Blomkrukor både högt och lågt,påskris,och gud vet allt och en plastmatte-mur..
Resultatet blev mycket och många vägringar för de flesta!
Är det vanligt med dessa "skrämselhinder" i CL-klasser på 50cm och uppåt?
Jag har inte varit iväg på CL-hoppningar på länge,men trodde i min enfald att såna var lite enklare!