En bra vinterjacka för oss med mage?

Lamborghini

Trådstartare
Någon som har ett bra tips på en vinterjacka som man ryms i? :D

Inte alltför många 1000-lappar.
Inte för konstig... Ja en vanlig, varm vinterjacka :)

Sv: En bra vinterjacka för oss med mage?

Det ska tydligen finnas en gravidjacka på PoP, men dyr.
Jag kommer nog satsa på en vind och regntät vanlig jacka i en större storlek (herrmodell) och sen ha varma tröjor under.
Annars såg jag i Rustas reklamblad att det fanns billiga parkas, tänkte prova och se om det fungerar med en större storlek och sen sy om lite.

Jag satsar inte på att vara så moderiktig i vinter, varm och torr så är jag nöjd.

Denhär är ju lite för dyr för vad du efterfrågar, men denna kommer jag mysa runt i i vinter.

Får plats med magen där i :)

069520_001.jpg

Fjällrävens stora blåbärs/lingonjacka. Kommer inte ens synas att du är gravid. ;)

nån tjock ullig variant då:D Med en tjock tröja under. Och en svart påse så det inte blåser rakt igenom...

Var nog en usel idé:D

Senast ändrad av en moderator:

Jag skulle frysa ihjäl här i Götet eftersom det blåser smådjävlar HELA vintern, usch ...

Men nu på höstarna är poncho perfekt, har massa stickade mysiga som går upp i halsen :D

Säg inte det :D Jag ville ha en boomerang egentligen men gah, kommer ju inte att gå o knäppa!

Kroppsnära jackor är ju ingen direkt höjdare när man är gravid.
Gå till sportaffären och leta i stället, där finns mer praktiska jackor.

Det enda jag kunnat ha som höggravid på vintern - ni som sett bild på min mage förstår vad jag menar :angel: - har varit en stor "blåställsjacka" i herrmodell.

Liknande trådar

R
Utrustning Jag skulle vilja fråga om nån har tips på ben skydd som INTE blir för varma! För som nog domflesta vet så är det ju inte bra för senorna...
Svar
13
· Visningar
978
Senast: ako
·
Fritid Insåg imorse när hösten/vinterns första snö kom att jag behöver en ny vintergarderob som både klarar hundpromenaden men också håller mig...
Svar
1
· Visningar
282
Småbarn Vi har sökt vård både på jourcentral, akuten och kommer sannolikt behöva söka oss till VC nästa vecka om symtomen inte släpper - men är...
2 3
Svar
49
· Visningar
5 394
Senast: Blyger
·
R
Relationer Konstig rubrik kanske men jag ska förklara. Jag har iprincip alltid varit väldigt blyg och så. Och ända från jag var liten så um gicks...
2
Svar
35
· Visningar
2 339

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

• Autistisk bror
  • Att curla eller inte curla sina barn
  • Hemmasittare

Hund, Katt, Andra Djur

• Annonsera mera hundar 2