En Alg foder barn pa nagons tomt...

Sv: En Alg foder barn pa nagons tomt...

Men gud så häftigt, snacka om att ha haft första parkett! Så mäktigt att få vara med vid ett vilt djurs födsel, det kan inte vara många förunnat.

Och herrejösses så söt kalven är! De där lååånga benen... :love:

wow, vilken underbar serie bilder. jag hoppas han saljer och far massor av pengar for dem. och att fa se pa sa nara hall ar inte manga forundrat, lol mina hastar valjer alltid att fola nar jag har gatt pa toiletten eller ngt sadant..

thanks for posting..

Gud så häftigt! Och vilken smart idé att dia liggande så slipper man krångla med alla långa ben när man är hungrig :idea:

Liknande trådar

• Artikel Artikel
Hästnyheter När Sara Andersson flyttade till gården i Oxsta hade hon fyra hästar. Nu har hon 14 shetlandsponnyer och en islandshäst, och för ett...
Svar
0
· Visningar
1 055
Senast: Gunnar
·
Övr. Barn Ja hur har ni det med det??? Tror era barn på tomten?? Hur gamla är dom?? Själv har jag lite delade meningar om tomten. Jag älskar...
2
Svar
21
· Visningar
2 380
Senast: Rina
·
Övr. Barn Tänkte att vi kunde ha en barn och djur bildtråd. Så här kan alla lägga upp sina bilder på sina barn och djur! :) Här kommer Arvid...
3 4 5
Svar
81
· Visningar
7 616
Senast: Gullan86
·
  • Låst
Övr. Barn nu vill jag se myspys-trådar med barn och djur :) Min son Dominic älskar tex att köra runt med sin dockvagn med Glimma i. Glimma...
Svar
15
· Visningar
1 458
Senast: mimus
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

• Offentliga verksamheter
  • Att hata mat
  • Vad gör vi? Del CCV

Hund, Katt, Andra Djur