Emojis på Instagram

Silverflinga

Trådstartare
Jag har en Samsung Galaxy S4 och jag får inte emojis att fungera på Instagram vilket jag börjar tycka är tråkigt :(. Ni som har Android telefoner, vad har ni för app och hur har ni gjort för att få den att fungera?
Jag har installerat Emoji Keyboard och ändrat under 'Tangentbord och inmatningsmetoder' till Emoji Keyboard men ändå blir det ingen emoji när jag infogar en på Instagram. Jag ser tangentbordet med alla emojis men det blir bara ett blanksteg t.ex. såhär ' I dag har jag suttit ute i solen och värmen _' (understrecket ska vara en sol) och postar jag till Instagram syns inte heller understrecket.
Vad gör jag för fel och hur ska jag få det att fungera?
 
Sv: Emojis på Instagram

Är det möjligt för androids att få fram smileys på instagram? Jag har aldrig kunnat det och längtar till den dagen det går. :love: (Har dock inte android nu men hade det tidigare.) Annars så tänkte jag, har du kollat från en iphone-mobil och sett ifall man ser smilisen där efter att du postat?
 

Liknande trådar

IT & mobiler En kollega har fått problem med sin Swedbank-app. Hon har en Samsung J3 med android 5.1.1. När hon försöker logga in i appen kommer...
Svar
1
· Visningar
1 712
Senast: aiquen
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Tvättstugedrama
Tillbaka
Upp