Emojis från samsung telefon

Status
Stängd för vidare inlägg.
Ja nåt rött troll

Troll? :rage:

84C43CE7-6589-4B01-9FB9-90B5CBFD3015.webp

Jag ser i vissa inlägg emojis som jag har på min samsungtelefon som jag kan skicka i sms typ.

Syns de här på buke för alla om jag lägger in? Eller är det bara andra som läser buke via sina samsung som kan se dem?

Test, vem ser dessa: 🤣 🌴 🦄 ⚽
Fyrkant, palm, fyrkant, fotboll
Allt i svartvitt

Jag ser i vissa inlägg emojis som jag har på min samsungtelefon som jag kan skicka i sms typ.

Syns de här på buke för alla om jag lägger in? Eller är det bara andra som läser buke via sina samsung som kan se dem?

Test, vem ser dessa: 🤣 🌴 🦄 ⚽
Från min PC med Win 7 och Chrome webläsare ser jag fyrkant, svart palm, fyrkant, svartvit fotboll.
Från min Samsung Galaxy S5-mobil ser jag fyrkant, grön palm, rosa enhörning och en fotboll, oavsett vilken av mina webläsarappar jag använder.

(Jag är jättetrött på alla fyrkanter som börjat dyka upp överallt... :meh: Hur svårt kan det vara att göra emojis som fungerar mellan olika system?! :rage:)

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

• Låst
  • Nålad
  • Artikel Artikel
Dagbok Vänligen undvik att i detalj beskriva skadliga handlingar eller handlingar som kan leda till att andra användare skadar sig. Oavsett om...
Svar
1
· Visningar
3 952
Senast: Gunnar
·
  • Artikel Artikel
Dagbok Jag tycker att jag ofta ser mina egna gamla dagbokstrådar under rubriken "Liknande trådar" under senaste inlägget i en tråd. Det gör mig...
Svar
0
· Visningar
477
Senast: cassiopeja
·
  • Artikel Artikel
Bukefalosnyheter När det nu är 28 år sedan den här sidan startade kan väl det senaste året sammanfattas med att inte så mycket hänt eller förändrats på...
Svar
4
· Visningar
2 698
Senast: Tilly_85
·
  • Artikel Artikel
Dagbok Jag vet att jag har skrivit tidigare men jag blir för ledsen av att läsa om det och jag har inget minne av vad jag har skrivit pga...
Svar
10
· Visningar
1 332

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

• Bildtråd
  • Tips ang "spjälka" ben
  • Uppdateringstråd #2

Omröstningar