EMIN B-vitamin

S

Sweet

Någon som vet var man kan köpa det? Shy Feeder går ju att hitta överallt men EMINS b-vitamin innehåller fler b-vitaminer än shy feeder, därför vill jag ha den.
 
Jo den är ju bättre och billigare men tyvärr har de ändrat nåt i den eller så har det varit fel på leveransen till affären här men den luktade verkligen PECKO!

Min häst som äter i princip allt och som inte hade problem med denna produkt förra året VÄGRADE röra sin betfor när B-vitaminerna var i! :crazy:

Bara en liten varning! Lukta på flaskan i butiken efter du betalat är ett hett tips!
 
Jag har tur jag för de har flyttat hela sin tillverkning till min hemby som ligger bara 5 min härifrån *S* så ajg åker dit och handlar :D :D men eko hallen har den och Börjes har den också. Den luktar ju lite annorlunda än Shy feeders och den är ju gul och fin *s' men mina hästar gjorde ingen skillnad de åt den lika bra som shy feeders. :angel:
 
På EKO alltså! Vad bra! Det finns ju en i Borås och det är ju inte så långt!

Tackar ödmjukast för tipsen!! :bow:
 
Jag har faktiskt smakat (pucko matte som man är :smirk:) och EMIN är mycket surare än Shy Feeder som är sött som sirap :d
 
Och bor man lite längre norrut så finns det nog på Bole alldeles söder om Hudik! :D
 
Jag ger Emins B-vitamin i vår, (har annars gett Hippos med den fanns inte kvar i affären). Köper på Börjes.
Visst ser Emins inte så aptitlig ut, men det är ju innehållet som räknas o inte färgen etc... :smirk:
Har inte vågat smaka :p
Ska tilläggas att min häst brukar va duktigt kräsen, men Emins B-vitamin är faktiskt inga problemas (än så länge) :bow:

Lite konstigt bara, i Emins finns ALLA B-vitaminer, i Shy F saknas B2 tror jag, o i Hippos undrar jag om det inte saknas ngn oxå, men ändå är Emins billigast. Konstigt?
 
Jo, shy feeder är smaskens. Jag har två hästar, den ena äter vad som helst den andra är riktigt kräsen och gillar inte söta saker som betfor och melass... Konstig häst! :smirk:
 

Liknande trådar

Kropp & Själ Jag tar ganska mycket piller nuförtiden. Många vitaminer och tillskott som är stora och inte går ner i en vanlig veckodosett. Jag vill...
2 3 4
Svar
79
· Visningar
2 613
Senast: sthu
·
Småbarn En vän till mig är gravid och väntar sitt första barn. Hon bor i Tyskland. Jag håller på att sätta ihop ett litet paket med bra att...
Svar
2
· Visningar
925
Senast: gulakatten
·
Övr. Katt Hejsan! Har försökt hitta själv, men skriver ut här för lite hjälp och tips från andra kattälskare som kanske har bra koll! Jag söker...
3 4 5
Svar
85
· Visningar
4 657
Senast: Krålus
·
Foder & Strö Jag har två hästar som behöver ett ganska bladigt foder för att inte få problem med fri fekalvätska. Jag köper därför helst andraskörd...
Svar
1
· Visningar
318

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

  • Provridning
  • Fjordingtråden
  • Dressyrsnack 17

Omröstningar

Tillbaka
Upp