Oh. Ännu värre.I så fall sitter vi i en jäkla knipa eftersom kommandoran kan hindra ängeln från att skydda en gång - vi riskerar att bli av med ängeln!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Oh. Ännu värre.I så fall sitter vi i en jäkla knipa eftersom kommandoran kan hindra ängeln från att skydda en gång - vi riskerar att bli av med ängeln!
Konstigt resonerat.- hade det varit om Emil så hade jag hängt med men inte ifråga om Alfred tyvärr..@Dentaku Ja det med. Kommandoran får ju bara använda hjonen 2 ggr så hen kanske inte kommer offra det direkt nu men lyan kan mycket väl försöka få Alfred/den som blev skyddad lynchad istället.
Konstigt resonerat.- hade det varit om Emil så hade jag hängt med men inte ifråga om Alfred tyvärr..
Fast för de onda är det ju mycket effektivare att försöka lyncha den som skyddade sig själv och lyckas de inte med det så kan de använda hjonen och sen äta en till god. Eller har jag tankevurpa här?Konstigt resonerat.- hade det varit om Emil så hade jag hängt med men inte ifråga om Alfred tyvärr..
ja tankevurpa- de borde ju försöka med en annan troligt god, så fixar de natten iaf....Fast för de onda är det ju mycket effektivare att försöka lyncha den som skyddade sig själv och lyckas de inte med det så kan de använda hjonen och sen äta en till god. Eller har jag tankevurpa här?
Du tänker att hjonen isf kan användas 2ggr på Emil?Fast för de onda är det ju mycket effektivare att försöka lyncha den som skyddade sig själv och lyckas de inte med det så kan de använda hjonen och sen äta en till god. Eller har jag tankevurpa här?
hm kan de göra så också? I så fall är det ju en annan femma?Du tänker att hjonen isf kan användas 2ggr på Emil?
Ja men typ så. Om man nu lyan ev vet vem ängeln är så är det väl smidigare att lyncha den och spara på hjonen?Du tänker att hjonen isf kan användas 2ggr på Emil?
Vet inte. @Lobelia ?hm kan de göra så också? I så fall är det ju en annan femma?
ingen aning.Men det verkar troligast ja Förutsatt att ängeln faktiskt skyddade sig själv, jag hoppas som sagt på att den inte gjorde det....@quarter4ever så du menar de kommer försöka lyncha annan god och sen använda hjonen och äta den som skyddade sig själv?
Ja men typ så. Om man nu lyan ev vet vem ängeln är så är det väl smidigare att lyncha den och spara på hjonen?
Men denna diskussionen ger egentligen de onda mer än de goda om man ska vara krass...
Fast de kan ju inte lyncha ängeln utan att använda hjonen om ängeln skyddar samma person(sig själv troligtvis då).
Är ängeln även skyddad från lynch? Ser att Q funderar på samma sak, tänkte mest kolla om jag hade missat något.Fast de kan ju inte lyncha ängeln utan att använda hjonen om ängeln skyddar samma person(sig själv troligtvis då).
lynch är inte samma som käk , tror du tänkte fel här ?![]()
Är ängeln även skyddad från lynch? Ser att Q funderar på samma sak, tänkte mest kolla om jag hade missat något.
ingen aning.Men det verkar troligast ja Förutsatt att ängeln faktiskt skyddade sig själv, jag hoppas som sagt på att den inte gjorde det....
Men denna diskussionen ger egentligen de onda mer än de goda om man ska vara krass...