Emil i Lönneberga - Amerika Biljetten (ulvlek)

• Tjatter
  • Trådstartare Trådstartare Lobelia
  • Startdatum Startdatum
  • Svar Svar 1 505
  • Visningar Visningar 53 324
@Dentaku Ja det med. Kommandoran får ju bara använda hjonen 2 ggr så hen kanske inte kommer offra det direkt nu men lyan kan mycket väl försöka få Alfred/den som blev skyddad lynchad istället.

Konstigt resonerat.- hade det varit om Emil så hade jag hängt med men inte ifråga om Alfred tyvärr..

Tyvärr sant. Ingen mening med att spara på att använda hjonen för att stoppa ängeln när man har en god chans att stoppa ängeln permanent. Vi får som sagt hoppas på att ängeln skyddade någon annan än sig själv.

Konstigt resonerat.- hade det varit om Emil så hade jag hängt med men inte ifråga om Alfred tyvärr..
Fast för de onda är det ju mycket effektivare att försöka lyncha den som skyddade sig själv och lyckas de inte med det så kan de använda hjonen och sen äta en till god. Eller har jag tankevurpa här?

Fast för de onda är det ju mycket effektivare att försöka lyncha den som skyddade sig själv och lyckas de inte med det så kan de använda hjonen och sen äta en till god. Eller har jag tankevurpa här?
ja tankevurpa- de borde ju försöka med en annan troligt god, så fixar de natten iaf....

@quarter4ever så du menar de kommer försöka lyncha annan god och sen använda hjonen och äta den som skyddade sig själv?
ingen aning.Men det verkar troligast ja Förutsatt att ängeln faktiskt skyddade sig själv, jag hoppas som sagt på att den inte gjorde det....
Men denna diskussionen ger egentligen de onda mer än de goda om man ska vara krass...

ingen aning.Men det verkar troligast ja Förutsatt att ängeln faktiskt skyddade sig själv, jag hoppas som sagt på att den inte gjorde det....
Men denna diskussionen ger egentligen de onda mer än de goda om man ska vara krass...

Ger inte alla diskussioner mer åt de onda än de goda om man ska vara ärlig? De sitter och har nästan alla kort på handen och väntar på att någon god ska göra ett misstag så de kan teoria om det.
Tycker ändå det är bra att diskutera detta så man har det i bakhuvudet vid röstning.

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka