EM-medaljörer i hoppning ponny

Boop

Trådstartare
Jag skulle behöva lite hjälp med att hitta information om vilka hoppponnyer som har tagit inviduella medaljer i EM. Så många år bakåt som möjligt. Någon som vet var jag skulle kunna hitta sådan information? Eller vi kanske kan hjälpas åt att fylla i år för år?

Sv: EM-medaljörer i hoppning ponny

Det finns en sida, länken har jag på favoriter på min dator hemma. (Är hos mina föräldrar nu.)
Sidan hette tidigare www.medalj.tk men det är bytt namn och det nya namnet minns jag inte.

hör med rumpnissen här på buke!

Här är hemsidan som jag och Pemma här på buke har konstruerat. Jag står för infon och pemma för det tekniska. :idea: Dessvärre har ingen utav oss tid till det längre, men hemsidan finns ju kvar, även om den inte uppdateras så ofta.

Liknande trådar

• Artikel Artikel
Hästnyheter Mästerskapen duggar tätt under sommaren. Denna vecka avgörs bland annat EM i hoppning för ponny i belgiska Opglabbeek. Ifjol blev det...
Svar
0
· Visningar
85
Senast: Gunnar
·
Hästmänniskan Hej! Jag är 12 år och älskar hästar! Min dröm är att ha en egen ponny. Jag har ridit i ungefär 7 år på ridskola. Och just nu rider jag...
2
Svar
34
· Visningar
2 731
Senast: Häst_
·
Trav Hej alla travkunniga! Jag har i många år sagt att jag vill prova köra en travhäst men det blir liksom inte av, för jag känner mig osäker...
Svar
10
· Visningar
980
Senast: Cattis_E
·
Fritid Hej Om en vecka ska jag och mannen flyga till Storbrittanien och ingen av oss är särskilt vana vid att resa, så jag tänkte kolla om det...
2 3
Svar
54
· Visningar
2 418
Senast: KesoNeso
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar