Andromedae
Trådstartare
Var det inte att de pratade om Turkiet, som bara har tre ryttare?Stämmer det verkligen att man inte har något strykresultat första dagen, utan att alla räknas? (så sa på SVT), någon som vet?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Var det inte att de pratade om Turkiet, som bara har tre ryttare?Stämmer det verkligen att man inte har något strykresultat första dagen, utan att alla räknas? (så sa på SVT), någon som vet?
Var det inte att de pratade om Turkiet, som bara har tre ryttare?
Var det inte att de pratade om Turkiet, som bara har tre ryttare?
Det brukar räknas per runda (alltså att det kan vara olika ryttare som räknas bort i olika rundor).Nä, de sa nåt om att strykresultaten kommer senare. Nu första dagen räknas alla. Men jag förstod det inte riktigt. Är det inte ett strykresultat/runda? Eller är det den sammanlagt sämsta i laget som stryks när alla rundor ridits?
Precis, och så har det inte varit tidigare mästerskap vad jag minns.Nej de har sagt att alla resultat skulle räknas från första rundan och att strykresultatet blir aktuella först till runda två. Låter konstigt dock? Och vad innebär det då för ett land som Turkiet som bara har 3?
Precis, och så har det inte varit tidigare mästerskap vad jag minns.
Tänkte sammaAlltså är det många slipsar på vift idag?
Alltså är det många slipsar på vift idag?
Jag ser en affärsmöjlighet i slipsnålar för ridsporten"Släpp slipsarna loss, det är EM"?