Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Jag med. Cavaletti är mer min grej .Hur höga är hindren? De ser ju enorma ut! Imponerad av hästarna som klarar det och ryttarna som vågar
Jo men jag minns inga detaljer.Tror jag också tyvärr. Har inte han nån doping bakom sig eller minns jag galet?
Håller med! Eller hinder i skog. Lustigt nog är jag mindre rädd för terränghinder än hinder med bommar osv.Jag med. Cavaletti är mer min grej .
Håller med, hon verkar så mysig och positiv på något sätt.Jag gillar verkligen Lizziemary!!
För mig är det hinder som hinder .Håller med! Eller hinder i skog. Lustigt nog är jag mindre rädd för terränghinder än hinder med bommar osv.
I vanliga fall är jag inte så osportslig men ja, varför inte
Äsch, vad då osportslig?
Sitt kvar och titta nu!Jag tror jag ska gå och duscha, när tror ni det är säkert att komma ut?
(Nej, jag pallar inte att titta. )
Jag tror jag ska gå och duscha, när tror ni det är säkert att komma ut?
Förstår dig.Jag tror jag ska gå och duscha, när tror ni det är säkert att komma ut?
Om en kvart?Jag tror jag ska gå och duscha, när tror ni det är säkert att komma ut?
Nä, första rundan var jag i mammas tvättstuga och det gick ju bra då så vill inte jinxa.Sitt kvar och titta nu!
Nä, första rundan var jag i mammas tvättstuga och det gick ju bra då så vill inte jinxa.
(Som om det hänger på vad JAG gör...)
Jag tror jag ska gå och duscha, när tror ni det är säkert att komma ut?
Ja går det åt skogen så är det bara ditt felNä, första rundan var jag i mammas tvättstuga och det gick ju bra då så vill inte jinxa.
(Som om det hänger på vad JAG gör...)
Inget blir för stort eller jobbigt för Allan, men en bom ramlar ju så lätt vid minsta missUsch vad jobbig kombinationen ser ut. Hur ska det gå?