Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Bertram Allen? Vad är det med honom?
Jo visst kan det vara annorlunda, men tycker ändå inte det borde påverka så mycket på den nivån. Så mycket att man inte kan ta sig runt banan.Fast det blir ju annorlunda med strålkastare utomhus, tex. la ju Peder in en tävling med strålkastare som uppladdning. Det säger väl en del att man medvetet planerar in det
Vi skulle haft några fler av RGB och Peder helt enkeltNu får vi hoppas på lite rivningar för en del andra så finns det lite brons-hopp. Starkt av Douglas att hålla ihop det ändå efter missen på HM-hindret.
Sverige får alltid sätta sitt hopp till RGB eller Peder
Nej alltså största skillnaden är ju att Tyskland och England m.f. har så sjukt många fler ryttare att välja på. Ska vi ha minsta chans att komma ikapp måste vi ju låta fler ryttare komma fram och få känna på hetluften.Nu får vi hoppas på lite rivningar för en del andra så finns det lite brons-hopp. Starkt av Douglas att hålla ihop det ändå efter missen på HM-hindret.
Sverige får alltid sätta sitt hopp till RGB eller Peder
Båda tvåGuerdat eller Wathelet måste riva nu
Jo visst kan det vara annorlunda, men tycker ändå inte det borde påverka så mycket på den nivån. Så mycket att man inte kan ta sig runt banan.
Du tog orden ur fingrarna på mig.Båda två
Det är ju framförallt djur vi håller på med, inte robotar.Fast där håller jag inte med helt, säg att hästen redan har en dålig dag och det normalt hade lett till ett nedslag eller två, så kan nog strålkastarljuset för vissa hästar vara det som gör att det faller helt. Så jag tycker absolut att det går att "skylla på".
Ja fast jag hejar lite på Guerdat ändå, men okej allt för SverigeBåda två
Fast två tidsfel kommer han ju aldrig få om han inte har ett stopp också.2 tidsfel för Belgien skulle väl också räcka?
Det är ju faktiskt flera som fått rida nationshoppningar i år och av just de två länderna du nämnde så ligger vi ff före det ena och det andra hade inte ens lag.. .Nej alltså största skillnaden är ju att Tyskland och England m.f. har så sjukt många fler ryttare att välja på. Ska vi ha minsta chans att komma ikapp måste vi ju låta fler ryttare komma fram och få känna på hetluften.
Jag tycker iaf att det såg för stort ut för hästenFast där håller jag inte med helt, säg att hästen redan har en dålig dag och det normalt hade lett till ett nedslag eller två, så kan nog strålkastarljuset för vissa hästar vara det som gör att det faller helt. Så jag tycker absolut att det går att "skylla på".
Äh, det är inget fel på kapaciteten hos den hästen.Jag tycker iaf att det såg för stort ut för hästen