EM - hoppning

Nu får vi hoppas på lite rivningar för en del andra så finns det lite brons-hopp. Starkt av Douglas att hålla ihop det ändå efter missen på HM-hindret.

Sverige får alltid sätta sitt hopp till RGB eller Peder :D
Nej alltså största skillnaden är ju att Tyskland och England m.f. har så sjukt många fler ryttare att välja på. Ska vi ha minsta chans att komma ikapp måste vi ju låta fler ryttare komma fram och få känna på hetluften.

Suck vad tråkigt men ändå bra av Douglas att hålla ihop det som han gjorde. Får väl hoppas på att Allan fortsätter att hoppa bra så vi har chans på individuell medalj. Stämningen på Ullevi sjönk lite just nu.

Jo visst kan det vara annorlunda, men tycker ändå inte det borde påverka så mycket på den nivån. Så mycket att man inte kan ta sig runt banan.

Fast där håller jag inte med helt, säg att hästen redan har en dålig dag och det normalt hade lett till ett nedslag eller två, så kan nog strålkastarljuset för vissa hästar vara det som gör att det faller helt. Så jag tycker absolut att det går att "skylla på".

Nej alltså största skillnaden är ju att Tyskland och England m.f. har så sjukt många fler ryttare att välja på. Ska vi ha minsta chans att komma ikapp måste vi ju låta fler ryttare komma fram och få känna på hetluften.
Det är ju faktiskt flera som fått rida nationshoppningar i år och av just de två länderna du nämnde så ligger vi ff före det ena och det andra hade inte ens lag.. . :idea:

Fast där håller jag inte med helt, säg att hästen redan har en dålig dag och det normalt hade lett till ett nedslag eller två, så kan nog strålkastarljuset för vissa hästar vara det som gör att det faller helt. Så jag tycker absolut att det går att "skylla på".
Jag tycker iaf att det såg för stort ut för hästen

Liknande trådar

• Artikel Artikel
Hästnyheter Nu är det klart vilka ekipage som ingår i svenska lagen vid Europamästerskapen i hoppning för Children i Kronenberg, Nederländerna 15-21...
Svar
0
· Visningar
154
Senast: Gunnar
·
  • Artikel Artikel
Hästnyheter EM i hoppning för young rider, junior och children är igång, så här följer du mästerskapet.
Svar
0
· Visningar
132
·
  • Artikel Artikel
Hästnyheter Mästerskapen duggar tätt under sommaren. Denna vecka avgörs bland annat EM i hoppning för ponny i belgiska Opglabbeek. Ifjol blev det...
Svar
0
· Visningar
82
·
  • Artikel Artikel
Hästnyheter EM i hoppning går 16-20 juli 2025 och nu står det klart att mästerskapet kommer äga rum i spanska A Coruña.
Svar
0
· Visningar
153
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka