Jag är såååå glad att det inte är jag som ska in och hoppa. Mina nerver har redan klappat ihop
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Jag tycker iaf att det såg för stort ut för hästen
Haha ja och det är ju toppen! Jag menar hur många år har det inte varit Malin, RGB, Peter osv som prenumererat på landslagsplatsernaDet är ju faktiskt flera som fått rida nationshoppningar i år och av just de två länderna du nämnde så ligger vi ff före det ena och det andra hade inte ens lag.. .
Jodå, men idag är det högre och bredare. Säger inte att det är nåt fel på kapaciteten, säger bara att jag tyckte det såg ut som det blev snäppet för högt för henne. Sitter ju två rundor i kroppen redan ocksåMen har du sett henne hoppa de andra rundorna? Eller andra tävlingar? Hon har supermycket kapacitet men hade en dålig dag.
Det är varken brist på kapacitet eller trötthet du ser utan spänning.Jodå, men idag är det högre och bredare. Säger inte att det är nåt fel på kapaciteten, säger bara att jag tyckte det såg ut som det blev snäppet för högt för henne. Sitter ju två rundor i kroppen redan också