EM - hoppning

Jag kan inte upphöra att förvånas över den trista attityd gentemot Malin som luftas här?
Tycker ni verkligen att hon är kass och varför tror ni då hon blir uttagen?

Hon är ju jätteskicklig, tycker absolut inte att hon är kass. Men hon har ju haft otur i sådana här lägen förut.

När jag såg rundan tänkte jag, inte igen det blir ju alltid såhär! Och sen tänkte jag att nä, så är det nog inte för då skulle hon väl knappast bli uttagen :)
Hon har ju hoppat många bra nationshoppningar, jag tycker det är i mästerskap det ofta blir en riktig skitdag.

Jag kan inte upphöra att förvånas över den trista attityd gentemot Malin som luftas här?
Tycker ni verkligen att hon är kass och varför tror ni då hon blir uttagen?
Fast så kass tycker nog ingen hon är? Hon har ju inte varit strykresultat i förrgår och igår. Att hon blir uttagen är ju inte så konstigt mtp resultaten, men faktum är ju att hon flera mästerskap haft en dag då det blivit skräp.

Fast så kass tycker nog ingen hon är? Hon har ju inte varit strykresultat i förrgår och igår. Att hon blir uttagen är ju inte så konstigt mtp resultaten, men faktum är ju att hon flera mästerskap haft en dag då det blivit skräp.
+ flera

Den här attityden har förekommit i värre tappning här på Buke tidigare, gärna i ordalag som "överreklamerad" osv och jag hajar faktiskt inte vad som gör att så många verkar reta sig på henne som i mina ögon är en väldigt skicklig ryttare med ffa en stor självinsikt - hon vet vilka hästar hon kan rida och vilka som blir "för mycket" för henne (typ Räven).

Jag menade inte elakt mot Malin utan som jag skrev... Det är ju en känslig häst så hoppas hon inte blir "skärrad" av händelsen ... Och med Bertram som tydligt exempel på hur tråkigt det är när man tappat förtroendet så hoppas jag så inte blir fallet med Stoet... Jag litar iskallt med att Malin vet vad hon gör..
Bertram Allen? Vad är det med honom?

Tycker det såg ut som det blev lite för stort för Cue Channa, att det var mer än hon klarade men hon försökte så gott hon kunde.
Att ljuset skulle spela ngn roll känns märkligt, hästarna hoppas ju inomhus hela vintern och det kan ju inte vara någon skillnad.

Liknande trådar

• Artikel Artikel
Hästnyheter Nu är det klart vilka ekipage som ingår i svenska lagen vid Europamästerskapen i hoppning för Children i Kronenberg, Nederländerna 15-21...
Svar
0
· Visningar
154
Senast: Gunnar
·
  • Artikel Artikel
Hästnyheter EM i hoppning för young rider, junior och children är igång, så här följer du mästerskapet.
Svar
0
· Visningar
132
·
  • Artikel Artikel
Hästnyheter Mästerskapen duggar tätt under sommaren. Denna vecka avgörs bland annat EM i hoppning för ponny i belgiska Opglabbeek. Ifjol blev det...
Svar
0
· Visningar
82
·
  • Artikel Artikel
Hästnyheter EM i hoppning går 16-20 juli 2025 och nu står det klart att mästerskapet kommer äga rum i spanska A Coruña.
Svar
0
· Visningar
153
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka