Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Fast Malin brukar väl ha en falla-igenom-dag på mästerskap oavsett häst? Tycker det hänt många gånger.Cue Channa verkar otroligt känslig av vad de berättar så förstår varför det går åt skogen ibland alltså.
Den verkar ju väldigt känslig och ha lätt för att bli spänd, så det kanske är det lilla som gör att det kan bli helt fel? Det är ju små marginaler liksom.Ja jag håller med!
(Inte riktat till dig utan rent allmänt)
Dock märkligt att förklara rundan med att hästen inte gillar belysningen och att det skulle vara anledningen till den dåliga rundan?
Inte vad jag kan minnas men jag följer inte SÅ noga och har dåligt minne så.Fast Malin brukar väl ha en falla-igenom-dag på mästerskap oavsett häst? Tycker det hänt många gånger.
Inte vad jag kan minnas men jag följer inte SÅ noga och har dåligt minne så.
Min med. Pausat TV:n och synkat in mig.Älska radiosporten "Hårt spänd basketboll på fyra ben" Tyvärr verkar min tv och radio kraftigt ur synk :/
Ja det är väl säkert så - men en tänker ju liksom att om en tävlar på den nivån så kanske hästarna ändå borde vara vana vid konstigheter? Nåja, det är ju trist oavsettDen verkar ju väldigt känslig och ha lätt för att bli spänd, så det kanske är det lilla som gör att det kan bli helt fel? Det är ju små marginaler liksom.
Precis, känner liksom inte att Malin kan göra så mycket åt det i det läget mer än att utgå.Jag tycker inte Malin klappade igenom utan tycker hästen verkade störd över något.
Ljuset känns helt sannolikt mtp att den försökte sätta ner tassarna mellan bommarna på b-hindret.
När de hade sin officiella träning i måndags efter invigningen för att vänja hopphästarna vid ljuset såg det bra ut iallafall.Ja jag håller med!
(Inte riktat till dig utan rent allmänt)
Dock märkligt att förklara rundan med att hästen inte gillar belysningen och att det skulle vara anledningen till den dåliga rundan?
Cue Channa verkar otroligt känslig av vad de berättar så förstår varför det går åt skogen ibland alltså.
Minns nån runda med Flippan där hon hade typ 16 fel när den hoppat bra innan. Har för mig jag kollade upp hennes mästerskap inför Rio och att det varit så många gånger. Alltså inte en lite sämre dag utan en dag när hon fallit igenom totalt. Lider dock med henne att det skulle bli så nu i detta lägeInte vad jag kan minnas men jag följer inte SÅ noga och har dåligt minne så.
Jag kan inte upphöra att förvånas över den trista attityd gentemot Malin som luftas här?
Tycker ni verkligen att hon är kass och varför tror ni då hon blir uttagen?
När jag såg rundan tänkte jag, inte igen det blir ju alltid såhär! Och sen tänkte jag att nä, så är det nog inte för då skulle hon väl knappast bli uttagenJag kan inte upphöra att förvånas över den trista attityd gentemot Malin som luftas här?
Vad jag också tänkte.Jag trodde inte att Malin skulle gå med på att intervjuas nu, vet någon annan gång där det gick dåligt som Sylve fick ta det istället.
Sen kan säkert dagsformen påverka också. Har träffat på några högkänsliga hästar och det som funkar en dag kan vara totalkaos en annan för att det var något annat som spökat också.När de hade sin officiella träning i måndags efter invigningen för att vänja hopphästarna vid ljuset såg det bra ut iallafall.
Jag kan inte upphöra att förvånas över den trista attityd gentemot Malin som luftas här?