Det var tveksamt innan och med ett tidsfel så blev det väl mer tveksamt.Snyggt! Kan det räcka till söndagen för honom?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Det var tveksamt innan och med ett tidsfel så blev det väl mer tveksamt.Snyggt! Kan det räcka till söndagen för honom?
Tänkte mest att det har varit ganska mycket fel. Men det blir ju på håret och frågan är om det är "värt" att rida om man är avhängd. Nu föll ju exempelvis Österrikiskan igenom ordentligt.Det var tveksamt innan och med ett tidsfel så blev det väl mer tveksamt.
Vet någon hur mycket Sverige har till godo liksom? Tänker att det nog är stor risk för fler tidsfel och dessvärre får vi inte riktigt sån info här på Ullevi
Ja, efter Malin.Kommer det vara nån mer paus?
Kommer det vara nån mer paus?
Jag blir så nervös av tanken på att Sverige gått in ledande lag, och för att inte tala om Peder individuellt. Förstår verkligen inte hur folks nerver pallar det.
Men eller hur? Jag mår dåligt av bara tanken på att behöva göra något liknande (om så hindren bara varit hälften så höga). Nä, jag mår ju till och med illa bara av att behöva KOLLA på det hela.Jag blir så nervös av tanken på att Sverige gått in ledande lag, och för att inte tala om Peder individuellt. Förstår verkligen inte hur folks nerver pallar det.
Tur det inte är du eller jag som ska hoppa.
Jag spyr innan tävlingHaha, ja. Speciellt med tanke på att jag brukar bli så nervös att jag grinar av att ens hoppa något enstaka hinder
Haha, ja. Speciellt med tanke på att jag brukar bli så nervös att jag grinar av att ens hoppa något enstaka hinder
Tittar på TV och lyssnar på radio. Underbart! "Guttaperka" och Maria som drar efter andan vid varje hinder.
Jag spyr innan tävling