Status
Stängd för vidare inlägg.
M

Montgomery

Någon som har ngn aning om vad det blir för EM lag iår? Ponnyna vet jag:bump:.

Sv: Em 2008

ponnyna är väl
Lillefot
Katitzie
Beatrice Edler (kommer inte ihåg vilken ponny...)
Nathalie

or?

japp dom andra har ja inte häller någon koll på.. Men man vet aldrig men troligvis kommer ju inte C-ponnyna hinna kvala klart till EM kvalen börjar

nej förmodligen inte. men Katitzie och Edler är väl nästintill 100% klara..?

heter hon ens beatrice? Nej Beatrice Edler har ju Jack och Casper och sen en stor häst.. kommer bara inte ihåg vilken hon var aktuell till em med, tror det var Casper men jag ska låta det vara osagt.

nogpratat om ponnyna, inngen som vet ngt om junior, yr och seniorerna?

nogpratat om ponnyna, inngen som vet ngt om junior, yr och seniorerna?

Om det är EM-deltagare ni spekulerar om... så brukar de tas ut ca 2v före avfärd:angel:

Pratar vi om lag-uttagning så sker den i regel på plats dan före dressyren :cool:

Så att spekulera här, innan ens första tävlingen har gått är nog rätt korkat :devil:

Hur kan någon vara 100 % klara när första kvalet inte enns ägt rum ? :confused:
Är det så få som komemr starta Msva iår? :(

Om det är EM-deltagare ni spekulerar om... så brukar de tas ut ca 2v före avfärd:angel:

Pratar vi om lag-uttagning så sker den i regel på plats dan före dressyren :cool:

Så att spekulera här, innan ens första tävlingen har gått är nog rätt korkat :devil:

Jag skriver under på detta och hänvisar i övrigt till
Diskutera inte enskilda personer, varken namngivna eller beskrivna så att någon förstår vem du menar.
som är saxat ur forumreglerna.

Visst kan man diskutera laguttagningar men så här tidigt är det alldeles för spekulativt och jag är väldigt restriktiv vad gäller diskussioner om ponnyryttare.

LenaH, moderator

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

• Artikel Artikel
Hästnyheter Nu är de svenska lagen till EM i fälttävlan för young rider, junior i fälttävlan klara, två starka lag där hälften mästerskapsdebuterar...
Svar
0
· Visningar
137
Senast: Gunnar
·
  • Artikel Artikel
Hästnyheter Ikväll invigs ponny-EM i fälttävlan i Tyskland. Lily Herrmann och Derryhill High Silver Tempo, som gör sitt andra EM ihop, representerar...
Svar
0
· Visningar
127
·
  • Artikel Artikel
Hästnyheter I förra veckan blev det klart att Segersjö får arrangera EM i fälttävlan för young rider och juniorer 2026.
Svar
0
· Visningar
105
·
Ekonomi & Juridik Jag vet inte om jag ska posta detta under "Vård" eller "Ekonomi och Juridik", men nu blev det det senare. Vi har en ponny sedan 3 år...
Svar
14
· Visningar
1 460
Senast: Grazing
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

• Vad gör vi? Del CCVII
  • Autistisk bror
  • Svensk politik nr 3

Hund, Katt, Andra Djur