Eluppvärmda handskar

agtatoon

Trådstartare
Någon som har eluppvärmda handskar när ni kör häst? Att köra häst i kyla är ju inget vidare för händerna för man vill ju ha varma smidiga handskar men ändå kunna ha kvar känslan för tömmen. Erfarenheter mottages tacksamt.

Sv: Eluppvärmda handskar

nu kör inte jag men rider vanligt och monté väntar på att få ett par uppvärmda och kan skriva här efter jag fått dem...

har dock läst att vissa på travforumet haft det och tyck det varit bra.

aldrig provat, men jag såg såna billiga typ under 500 lappen i nåt reklamblad....Åh vilket var det?! Glömsk gravid kvinna..

Jag har ett par Zanier fingerhandskar, egentligen skidhandskar, Inte världens smidigaste kanske men värmer bra o bra grepp.
Inte direkt billiga dock och var trasiga ganska snart (glappkontakt) men har funkat efter garantireparation.
Kan vara värt det om man som jag förlorar fingrarna ganska snabbt då det blir kallt, som nu (-20 ;))

Senast ändrad av en moderator:

Använder dom tidaholmsvagnar säljer dom fungerar super och är nu inne på sitt fjärde år. Har både batteri som räcker för en kör/ridtur men använder mestadels dom kopplade till bilbatteri som jag har på vagnen.
Fattar inte hur man klarade köra flera hästar om dagen innan

Både tidaholm och zanier ligger runt 2000 kr.någon som vet vart man kan köpa lite billigare??

Liknande trådar

Skola & Jobb Hej kära bukare, Jag vill utbilda mig vidare inom grafisk design efter sex år på universitetet. Jag har inget csn kvar på...
Svar
3
· Visningar
595
Senast: LovingLife
·
Skola & Jobb Då jag inte är direkt anonym här på forumet så vill jag inte gå in i detaljer kring min egen situation. Men jag startar ändå en tråd med...
Svar
1
· Visningar
492
Senast: sjoberga
·
Ekonomi & Juridik Jag har försökt googla, men hittar inget riktigt tillämpligt och tänker att här inne finns ganska mycket erfaret hästfolk som brukar ha...
2 3 4
Svar
79
· Visningar
10 237
Senast: Svartkatt
·
Foder & Strö Jag förstår att det säkert är en nära på omöjlig fråga att svara på, men jag vill ändå gärna få ta del av andras erfarenheter och tankar...
2
Svar
23
· Visningar
2 063
Senast: Roheryn
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar