Du använder en gammal webbläsare. Den visar troligen inte denna och andra webbplatser på ett riktigt sätt. Du bör uppgradera eller använda en annan webbläsare.
Någon som har eluppvärmda handskar när ni kör häst? Att köra häst i kyla är ju inget vidare för händerna för man vill ju ha varma smidiga handskar men ändå kunna ha kvar känslan för tömmen. Erfarenheter mottages tacksamt.
Jag har ett par Zanier fingerhandskar, egentligen skidhandskar, Inte världens smidigaste kanske men värmer bra o bra grepp.
Inte direkt billiga dock och var trasiga ganska snart (glappkontakt) men har funkat efter garantireparation.
Kan vara värt det om man som jag förlorar fingrarna ganska snabbt då det blir kallt, som nu (-20 )
Använder dom tidaholmsvagnar säljer dom fungerar super och är nu inne på sitt fjärde år. Har både batteri som räcker för en kör/ridtur men använder mestadels dom kopplade till bilbatteri som jag har på vagnen.
Fattar inte hur man klarade köra flera hästar om dagen innan
Skola & Jobb
Då jag inte är direkt anonym här på forumet så vill jag inte gå in i detaljer kring min egen situation. Men jag startar ändå en tråd med...
Ekonomi & Juridik
Jag har försökt googla, men hittar inget riktigt tillämpligt och tänker att här inne finns ganska mycket erfaret hästfolk som brukar ha...
Foder & Strö
Jag förstår att det säkert är en nära på omöjlig fråga att svara på, men jag vill ändå gärna få ta del av andras erfarenheter och tankar...
Cookies används för olika funktioner, trafikanalys, innehållsanpassning och annonser. Information om din användning av vår webbplats vidarebefordras till de sociala medier, annons- och analysföretag som vi samarbetar med. De kan kombinera informationen med annan information du tillhandahållit eller de har samlat in när du har använt deras tjänster. Våra regler och sekretesspolicy gäller. Genom att fortsätta använda denna sida godkänner du detta.