Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Jag skulle vilja påstå att de är väldigt mycket bättre än manuell borste.Jag har nån gång i forntiden ägt en eltandborste. Tror det var en Braun?
Det blev inte rent, jag fick mängder av tandsten. Så jag bytte till vanlig manuell.
Kanske är det bättre numera.
Nu är det dags att byta ut den gamla, slitna, till en ny eltandborste.
Vill ni som blivit riktigt nöjda berätta vilken ni köpte och varför den är så bra?
Vill gärna också veta om någon blivit riktigt missnöjd med sin borste.
Tipsa mig, snälla!
Hur fungerar Philips?Jag hatar de som snurrar! De gör ont och mitt tandkött blöder. Har en Philips och den är så bra!
Man ska ju inte trycka hårt. :confused1: Fast du kanske inte trycker hårt.Jag hatar de som snurrar! De gör ont och mitt tandkött blöder. Har en Philips och den är så bra!
Tycker inte, har ett väldigt lätt grepp. Köpte tom mjukaste borsten som fanns på den tiden och tandborsten sa till om man tryckte minsta lilla och ändå blöder det. Har än idag lite områden med tandkött som dragit sig tillbaka från den tiden tyvärr! Kommer aldrig rekommendera de med snurrande huvud. Philipsen däremot går så fint!Man ska ju inte trycka hårt. :confused1: Fast du kanske inte trycker hårt.
Var hittade du den?Tycker inte, har ett väldigt lätt grepp. Köpte tom mjukaste borsten som fanns på den tiden och tandborsten sa till om man tryckte minsta lilla och ändå blöder det. Har än idag lite områden med tandkött som dragit sig tillbaka från den tiden tyvärr! Kommer aldrig rekommendera de med snurrande huvud. Philipsen däremot går så fint!
Fick den så jag vet faktiskt inte var den är inköpt. Har den jag länkade till ovan.Var hittade du den?
Funderar på att inskaffa en.
Min oral-b var också dyr, ca 1500:- men den var på rea så jag betalade runt 800:-Har en Oral-B som var dyr. Prioriterade hållbart batteri och låg vikt.
Både min tandläkare och munhygienist har sagt att det enda rätta är elektrisk tandborste, tydligen är det stor skillnad mellan att borsta för hand och med en elektrisk borste.
Jag tycker den funkar bra att vinkla in, men det finns lite olika modeller på påhängsborst som funkar olika bra. Men jag använder också tandtråd för att ta det som sitter djupare.Jag har också en Oral-B men den tar inget mellan tänderna. Jag kan borsta i minst 2-3 minuter men måste ändå använda tandtråd för att komma åt mellan tänderna.....