Elmia Scandinavian Horse Show 2018

• Gnägg
  • Trådstartare Trådstartare Milene
  • Startdatum Startdatum
  • Svar Svar 7
  • Visningar Visningar 1 306

Milene

Trådstartare
Ska ni dit?

Någon som har koll på om man måste köpa biljett innan eller kan köpa på plats?

Milene

Jag ska dit:)
Förra året så gick jag bara en av de tidiga dagarna som bara krävde entrébiljett och inte läktarbiljett och då gick det iaf att köpa på plats.

Så långt har jag inte planerat än, men clinicen skulle nog vara kul att se tror jag. Själv?:)
Åker med dottern, så familjeshowen blir det ju, och sen en hel del dressyr. Även islandshästarna, om man nu kan gå obehindrat emellan.
Och självklart utställningsdelen...:D

Sist åkte jag hem med en massagegrej för nacken - den var jättebra! :up:

Åker med dottern, så familjeshowen blir det ju, och sen en hel del dressyr. Även islandshästarna, om man nu kan gå obehindrat emellan.
Och självklart utställningsdelen...:D

Sist åkte jag hem med en massagegrej för nacken - den var jättebra! :up:
Glöm inte Pippi-peruken! Hörde att de skulle försöka slå rekord:D

Liknande trådar

Övr. Hund Någon som ska till Elmia hund i helgen? Jag funderar löst på att åka dit på lördag men hittar inte svar på mina frågor på hemsidan. Jag...
Svar
3
· Visningar
261
Senast: attheedge
·
  • Artikel Artikel
Hästnyheter Nu är biljetterna släppta till Jönköping Horse Show på Elmia. Traditionsenligt hålls tävlingarna under "Hästlovsveckan" vecka 44.
Svar
0
· Visningar
111
Senast: Gunnar
·
  • Artikel Artikel
Hästnyheter Under veckan sadlar Elmia i Jönköping om till ”hästlov” inför veckans fest för hästälskare – Jönköping Horse Show. I år får...
Svar
0
· Visningar
321
·
  • Artikel Artikel
Hästnyheter Den 19-23 februari 2025 är Gothenburg Horse Show äntligen tillbaka i Scandinavium. Nu släpps årets program och det bjuder på såväl...
Svar
0
· Visningar
138
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Akvarietråden V
  • Valp 2025
  • Uppdateringstråd 31