Ella har växt (Eller?)

A

Amuletten

Nu har hon ju bott här en hel månad den lilla chokladbollen :rosekiss:

En månad kanske inte är så mycket, men nog tycker jag hon har växt lite i alla fall?
Första kvällen, helt slut efter flytten.
DSCN1612.jpg

Någon dag sen, helt slut efter en riktigt busomgång med matte. :smile:
DSCN1749.jpg

Självklart blir det lite bonusbilder också, även en film eftersom fröken inte behagade sitta stilla så jag kunde få fina bilder. :wait: :blink:
DSCN1741.jpg

DSCN1773.jpg

DSCN1772.jpg

DSCN1761.jpg

Hon har fortfarande kvar sin oerhört fina färg och kommer troligen få helt underbart gröna ögon, även om det kanske inte syns bäst på dessa bilder men det spelar ingen roll om hon är brun, svart, rosa eller lila för hos oss är hon lika älskad ändå! :grin:

Sv: Ella har växt (Eller?)

Färgen kommer hon behålla, var inte orolig ;)
Hon är verkligen urläcker!!
Gröna ögon har jag hört utvecklas väldigt långsamt.

Sv: Ella har växt (Eller?)

Ja det verkar som så, det var någon på kattforum som sa att hon kunde blivit solblekt i mammans mage men det verkar inte så ;)

Jo det går inte fort inte, men nu börjar det synas ganska mycket grönt runt pupillerna på henne som inte syns på bilderna här tyvärr :mad:

Jag älskar gröna ögon på katter, tycker det är så fint så hoppas att hon stannar vid det gröna i ögonfärgen, har dock hört att de kan bli gula igen (?!) :crazy:

Liknande trådar

Övr. Barn Hej på er alla kloka! Förlåt för ett långt inlägg men jag har verkligen ett behov av råd och tips. Jag har sen en tid tillbaka...
2
Svar
26
· Visningar
3 766
Senast: Anonymisten
·
Dressyr Var iväg och red en LC:1 idag på en klubb ganska långt hemifrån. Det visade sig dock vara helt klart värt de 1 h 15 min det tog dit...
3 4 5
Svar
90
· Visningar
11 887
Senast: jemeni
·
Ridning Ja jag tänkte bara starta en liten disskution, kanske lite onödig, jag vet inte. Men jag vill gärna diskutera med andra och deras...
Svar
10
· Visningar
2 533
Senast: MattiZ
·
Hästvård Blir så trött! Min ponny har hela livet haft problem med att hennes ögon svullnar och, hon kliar sig och får sår på hornhinnan på...
Svar
6
· Visningar
3 537
Senast: TantEster
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

• Tvättstugedrama