JavaScript is disabled. For a better experience, please enable JavaScript in your browser before proceeding.
Du använder en gammal webbläsare. Den visar troligen inte denna och andra webbplatser på ett riktigt sätt.
Du bör uppgradera eller använda
en annan webbläsare .
Elitlopps-fredag: Dibaba med framtiden för sig
Moderator
Hästnyheter
Elitloppet är som bekant inte bara just Elitloppet. Alla trav-fans har en läcker söndag att se fram emot på Solvalla. Här är några av...
Hästnyheter
Natten till söndag avgörs Arthur J Cutler Memorial på Meadowlands. Resolve är en av hästarna som fajtas i årets ”Elitlopps-kval”. ...
Hästnyheter
Till sommaren avslutar John Campbell sin karriär som kusk – men först väntar en sista show på Solvalla. Legendaren kommer till...
Hästnyheter
Olympiatravet blev en stor succé för Lionel. Därmed är norrmannen såklart aktuell i Elitlopps-snacket – men en start där verkar inte...
Uppdateringstråd 31
Övr. Hund Ha!
Nu vet jag var hunden håller till när jag lämnr honom hemma :D
Går och lägger mig och upptäcker att min kudde är alldeles hårig...
tanten
58 minuter sedan
Svar: 1 021
Visningar: 58 320
Hund
Guldfasanerna
Övr. Djur Visst är han frän! :D
Nej, det är olika honor också. Det röda anlaget är dock dominant så en röd höna med gul tupp (eller tvärt om)...
Sel
Idag kl 20:49
Svar: 1 440
Visningar: 123 065
Djur
Akvarietråden V
Övr. Djur Ok kanske får göra en tur dit imorgon
Visst har Fjäril honor röda magar som paletter?
Har en ensam Fjäril nu
Soffan74
Idag kl 20:49
Svar: 1 311
Visningar: 37 578
Djur
GHS - dagens dressyr.
Dressyr Fast nu när jag kikade på prisutdelningen (jag slutade kolla när sändningen slutade på SVT) så visar det sig att Glamourdale inte var...
JohannaB
31 minuter sedan
Svar: 321
Visningar: 16 794
Grenar
Ridbyxor
Utrustning Jag har antagit att Zaczess och alla dom handlar från Kina, bara beställer med sin brodyr.
Vilket sökord använder du?
skiesabove
Idag kl 20:58