Elitloppet 1973

• Trav
  • Trådstartare Trådstartare antoneriksson
  • Startdatum Startdatum
A

antoneriksson

Någon som vet om det finns någon film nånstans på internet från Elitloppet 1973 då Ego boy vann över Flower child? Skulle va kul att se, speciellt skiljeheatet då :-)

Sv: Elitloppet 1973

På nätet vet jag inte, men för några år sedan så gavs det ut en film "50 år med elitloppet" (eller något liknande) som man kunde köpa. Där var filmer från alla 50 elitlopp som körts fram till dess. Finns kanske att få tag på begagnad? (Har den själv.:D) Vet inte om det hjälpte dig direkt...

*kl*
jag vet att det finns någon sida på nätet, sitter själv och letar efter den just nu.

edit:

www.elitloppet.se ska de finnas på, men sidan ligger nere just nu.

Har för mig att jag kollat på den sidan & inte hittat något. Men hör gärna av dig om du hittar det.

Tittade på youtoube men där verkade den inte finnas.

Senast ändrad:

Liknande trådar

Övr. Hund Som vanligt var det för några dagar sen dags för den årliga National Dog Show i USA (som vi i Sverige såklart var geoblockade från att...
2
Svar
35
· Visningar
2 306
Senast: Red_Chili
·
Kultur Jag var i Jämtlandsfjällen i veckan, det är inte första gången men just denna vecka skilde sig från resten på grund av mängder med ren...
Svar
18
· Visningar
1 949
Senast: Kilauea
·
Relationer Hej Då jag inte har någon i min krets att vända mig till kollar jag om det finns någon på buke. Kanske blir ett långt inlägg, så ni...
Svar
11
· Visningar
2 238
Senast: Twihard
·
Avel Nu vet jag att det finns trådar om travarkorsningar redan, men de jag hittade var från typ 2008, och funderar mer specifikt om just mitt...
2 3 4
Svar
65
· Visningar
13 919

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

• Extremt het häst
  • Dressyrsnack nummer 18
  • Kollagentillskott?