Elit tävling!

Hittade ett intressant klipp på tuben, det är den där kända islandshäst ryttaren Steindód igen, denna gång med ett klipp från en tävling i början av året, dessutom får man se lite efter tävlingen denna gång också. Mycket intressant.

Jag tycker inte det är rätt av dommarna att diska en sådan här offentlig person på en tävling när han ligger på så pass höga poäng. Vad tycker ni skall detta vara okej? Dessutom är det någon som vet vart Brunte-Kvistur betäcker (OBS! Ingen reklam!)? Har nämligen ett sto som är rätt kraftigt byggd, tror hon skulle passa utmärkt med honom!

Jag länkar!:bump:
http://www.youtube.com/watch?v=8JPaRf1AF00

Sv: Elit tävling!

Tänk vad tråkigt folk kan ha :rofl: men den var klockren och väldigt bra gjord tycker jag! Dagens skratt!

Liknande trådar

Avel Hej! Hoppas att det är okej att göra så här :) Är väldigt ny här, så skäll på mig (snällt, tack! ;) ) om jag gör något knasigt...
Svar
17
· Visningar
4 831
Senast: Görel
·
Avel Ja, nu så ska vi få hem vårat SWB-sto från fodervärden sådär lite hastigt, och funderar på vad vi ska ta oss till med henne. Först och...
2 3 4
Svar
61
· Visningar
9 569
Senast: Ramona
·
Hoppning Feg dressyrryttare tittar in lite snabbt här hos er på hoppsidan :p Har en 6-åring som nu ska börja hoppas lite mer regelbundet av en...
Svar
4
· Visningar
1 375
Senast: vildros
·
Övr. Hund ... det här är:) Jag kan avslöja så mycket att det är en ras som jag möjligen skulle kunna tänka mig (om ni kommer ihåg min tidigare...
2
Svar
20
· Visningar
4 534
Senast: Lilahnee
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Retrievertråden
  • Hjälp