Elektrisk uppvärmda handskar

F

Fjunet

Är det någon som har dessa handskar som Tidaholm säljer, som värms upp med ett batteri? Är de bra? Hur länge är de varma?

Sv: Elektrisk uppvärmda handskar

Hej

Har kört med dom hela vintern. Om du kopplar dom till ett 12v batteri så räcker dom länge..... typ flera veckor el mer beroende på användning. Med det vanliga batteriet så är det två-tre timmar.
Fattar inte att man har behövt frysa hela vintrarna i alla år när det finns sånna supergrejer.
/m

Så man kan bara skippa batteriet som medföljer och använda ett 12-volts istället? Verkar ju bra :)

japp men då måste man ha det monterat på vagnen. Se till att få kabel med som passar för 12v. Jag är återförsäljare för dessa så säg till om/vad du vill ha så skickar jag.
/M

Jag återkommer när säsongen närmar sig, har inte råd med ett par handskar just nu :)

Kolla även www.warmnsafe.eu för eluppvärmda kläder och handskar. De har även en väst som drivs med batteri och håller värmen ca 12-14 timmar.

Har du dom på din hemsida? Min mamma fryser alltid om sina händer. Detta skulle ju vara jättebra för henne.//bonny.

Liknande trådar

Hemmet Till min och kattens avgrundsdjupa sorg kopplade hyresvärden i veckan bort vår vattenburna golvvärme och handdukstork och installerade...
2 3
Svar
56
· Visningar
2 152
Senast: Inte_Ung
·
Kläder & Bli fin Jag har funderat mycket på vad min sambo ska få i julklapp. Han ligger troligtvis någonstans på autismspektrat och får sensory issues av...
Svar
12
· Visningar
1 403
Senast: Sassy
·
Hemmet På jakt efter en bra termos. Med bra menar jag håller värmen länge. Minst en liter. Vi ska ha den till att blanda...
2
Svar
20
· Visningar
735
Senast: Blyger
·
Anläggning Hejsan svejsan. Jag har lite frågor angående underlag som är mer tillfälligt till en ungefär 4 m lång och 5 m bred spilta med slang...
Svar
2
· Visningar
366
Senast: tara
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Stor enkel hundras med lagom driv
  • Valp 2025
  • Hjälp