Electro 778

myfairlady91

Trådstartare
Är det någon som vet om det går att betäcka sitt sto med Electro? Var finns han? Har undrat vart han har blivit av men jag har inte hittat någon information om honom..

Sv: Electro 778

en fantastisk hingst!!! Och vilka avkommor han fått!!! Hoppar härligt, lagom temperament, vad mer finns att säga - jag antar att det går att hämta fryst från honom...

Fast om man hämtar fryst från Belgien så får man väl betala ganska mkt för det!?! Det är väl nya regler/kostnader nu va!?! Har för mig att jag läste det i Ridsport.. det kommer nog bli dyrt att betäcka med honom!

Jo, det blir nog dyrt med de nya reglerna...
Ska du betäcka ett specifilt sto, eller är du bara intresserad av en Electrohäst??? För det finns ju en del meriterade ston till salu, faktiskt till hyfsade priser...

Kompisen skulle vilja ha en Electro avkomma.. Antingen betäcka med honom eller skaffa ett Electro sto.. De flesta ston som hon har sett har dock varit lite för dyra för henne.. Vet du någon som är till salu kanske!?!

Inte så på rak arm, men det är bara att lusläsa annonser, eller sätta in på köpes...
För 25-30.000:- bör hon få ett snyggt sto som gått msv hoppning. Med större tur så hittar hon ett trianglat sto, då kan man komma ner i priser runt 15.000:-
Bra avelston betalar sig snabbt i form av avkommorna!!!
Vra inte rädd att betala "mycket" i inköp, du har igen det flera gånger om. " Det kostar lika mycket att föda upp en dålig häst som en bra!!!"

När dom kommit upp i åldern, och inte ska tävla mera så kan du mkt väl hitta en sådan!!! Det gäller bara att ha tålamod och vänta.... Jag väntade i tolv år på att få köpa min pärla efter Electro ;) :angel:

Liknande trådar

Avel Hej! Jag ska betäcka mitt quarter sto i år och vill betäcka med en quarter. Jag har sen tidigare bara koll på swb hästar och där tycker...
Svar
1
· Visningar
511
Senast: Nikan
·
Avel Hej! Jag har ett sto e alfur som jag ska betäcka. Vilka hingstar är era favoriter med mycket gång och bra stam? Gärna svart. Lynne är...
Svar
6
· Visningar
688
Senast: Roheryn
·
Avel Lite osäker om denna tråden ska ligga under avel eller dressyr. Ni som avlar dressyrhästar, jag är nyfiken på eran åsikt om hur ni...
Svar
8
· Visningar
1 047
Senast: Piaff
·
Avel Jag ska betäcka mitt SWB sto i slutet av sommaren och undrar lite vad som gäller? Det är första gången jag tar föl så har inte sten koll...
2
Svar
25
· Visningar
3 007
Senast: Freazer
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Stor enkel hundras med lagom driv
  • Valp 2025