Ekstrajobb for hesten?

Sv: Ekstrajobb for hesten?

Härligt, Sheridan!

Jag tänkte fråga lite på skoj häromdagen, när en bärgare höll på att dra upp en lastbil och jag var ute och körde, men jag gjorde inte det. Man kan ju lätt få en snyting, om det inte går så bra för dom:rofl: !!

Lotta

Sv: Ekstrajobb for hesten?

Precis vad jag gjorde med min Thor förra vintern. Sambon körde lite för nära diket och vips så var bara 3 hjul på marken. Det var nära stallet så jag hämtade Thor (nordsvensk), selade, på med draglinor och kopplade fast. Thor la sig i selen och vips så var bilen uppe på vägen igen, han behövde inte ens dra.

Underbart med hästar, de kör aldrig "fast"

Liknande trådar

Hästmänniskan På gården jeg står betaler man 3900 for ponni med 8 kg høy og 4100 kr for hest med 12 kg høy. Jeg ønsket å gi ponnien min 9 kg høy, men...
Svar
18
· Visningar
1 823
Senast: WBanna
·
Foder & Strö Ja, da er jeg her igjen med den umulige ponnien min. Unghest som siste uken har begynt å bete seg som hingst. Masse vrinsking hele...
Svar
4
· Visningar
800
Senast: Freazer
·
Hästvård Jeg har en 17 år gammel kaldblodshingst som aldri har vært alvorlig syk. Han snørrer iblandt, ved f.eks. ekstreme værskifter i...
Svar
2
· Visningar
1 055
Senast: StallLojo
·
S
Anläggning God morgen, alle herlige bukefalister! :-) Jeg trenger deres hjelp! Håper noen kan gi meg noen tips i denne forbindelsen! Jeg blir...
Svar
1
· Visningar
1 250
Senast: Masse
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka