Miranda.123

Trådstartare
Min medryttarhäst har eksem, dock inte inte alls farligtnpå vintern, min fråg är om man kan ha täcke på henne eller kommer det förvärra eksemen? Hennes ägare säger att det kommer bli värre men nu när det är kallt och snö borde det väll gå att ha täcke på henne ute?

Min medryttarhäst har eksem, dock inte inte alls farligtnpå vintern, min fråg är om man kan ha täcke på henne eller kommer det förvärra eksemen? Hennes ägare säger att det kommer bli värre men nu när det är kallt och snö borde det väll gå att ha täcke på henne ute?
Jag tänker nog att det är hästens ägare som har mest kunskap om hur just den hästen fungerar.

Det där kan ingen här svara på. Vi har ingen aning om vad det är för eksem, vad det är för häst, vad den har för päls etc etc. Dessutom spelar det ingen roll vad vi tycker eftersom det ändå är ägaren som bestämmer. ;)

Liknande trådar

Foder & Strö Jag kommer snart ha min första omgång med åringar och funderar därmed på hur jag bäst ska ta hand om dem, främst fodret. De får...
Svar
8
· Visningar
388
Senast: Sryoqwe
·
Hästvård Jag har en valack på 17 år som jag köpte förra året en import från Irland. Då han var helt ny för mig förra året och mitt stall där jag...
Svar
6
· Visningar
711
Senast: Sirap
·
Hästmänniskan Gammal användare, men vill gärna vara anonym så ingen som läser det känner sig utpekad. Jag har en lång historia i hästvärlden med egen...
Svar
12
· Visningar
1 344
Hästvård Jo, jag letar efter en till häst (har två här hemma på gården). Nu ska det bli en islänning för mestadels uteritter men vill också träna...
3 4 5
Svar
97
· Visningar
8 669
Senast: Lobelia
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar