Miranda.123

Trådstartare
Min medryttarhäst har eksem, dock inte inte alls farligtnpå vintern, min fråg är om man kan ha täcke på henne eller kommer det förvärra eksemen? Hennes ägare säger att det kommer bli värre men nu när det är kallt och snö borde det väll gå att ha täcke på henne ute?

Min medryttarhäst har eksem, dock inte inte alls farligtnpå vintern, min fråg är om man kan ha täcke på henne eller kommer det förvärra eksemen? Hennes ägare säger att det kommer bli värre men nu när det är kallt och snö borde det väll gå att ha täcke på henne ute?
Jag tänker nog att det är hästens ägare som har mest kunskap om hur just den hästen fungerar.

Det där kan ingen här svara på. Vi har ingen aning om vad det är för eksem, vad det är för häst, vad den har för päls etc etc. Dessutom spelar det ingen roll vad vi tycker eftersom det ändå är ägaren som bestämmer. ;)

Liknande trådar

Foder & Strö Jag kommer snart ha min första omgång med åringar och funderar därmed på hur jag bäst ska ta hand om dem, främst fodret. De får...
Svar
8
· Visningar
522
Senast: Sryoqwe
·
Hästvård Magsår? Någon som haft en häst vars enda symptom varit att den varit riktigt sur när man rörde vid magen? Vi har haft veterinär ute som...
Svar
4
· Visningar
340
Senast: Malva1978
·
Hundhälsa En dum fråga...kan tyckas. Men behöver en rottweiler täcke på sig på vintern och vid regn? Jag har en husky som hellre skulle dö än att...
Svar
15
· Visningar
936
Senast: Sonic76
·
Hästvård Står just nu i ett jäkla mysterium. Tankarna går som en studsboll. Tänker jag berättar händelseförloppet så får vi se vad ni har o säga...
2 3 4
Svar
74
· Visningar
4 269

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka