JavaScript is disabled. For a better experience, please enable JavaScript in your browser before proceeding.
Du använder en gammal webbläsare. Den visar troligen inte denna och andra webbplatser på ett riktigt sätt.
Du bör uppgradera eller använda
en annan webbläsare .
Eklunda Stuteris hingst godkänd i KWPN
Moderator
Hästnyheter
Gränsbo Stuteri har köpt in en 3-årig Stakkato Gold-son i Holland. Vid KWPN:s premiering blev hingsten godkänd och klar för...
Hästnyheter
Det största holländska förbundet KWPN har avslutat sitt 50-dagarsprov i Ermelo. Hingsten Jack med spännande hoppstam får hemmastation...
Hästnyheter
Jaguar Mail, som gick OS i hoppning tillsammans med svenske hoppryttaren Peter Eriksson 2008, har godkänts för avel i det holländska...
Hästnyheter
SWB har nu adderat ännu ett antal godkända hingstar till sin katalog. Tolv 3-5-åringar, tio direktkvalificerade och endast en enda...
Rintränings- och utställningstråd
Hundträning Fick jättefina kritiker på min trio :D Tyvärr ville Lily bara leta godis på marken och jag hade svårt att få med mig henne, så jag...
Red_Chili
12 minuter sedan
Svar: 668
Visningar: 63 847
Hund
Projekt kloklippning
Hundhälsa Ja, han har väl skött kloklippningen sisådär tidigare, det är ett projekt att klippa henne, vi måste vara två och ha munkorg... men nu...
pepp
43 minuter sedan
Svar: 3
Visningar: 158
Hund
Uppdateringstråd 31
Övr. Hund Till min stora förvåning fick salukipojken excellent och CK! Det fick Ebrah också, och 4e bästa tik. De två fick också tävla om...
Red_Chili
57 minuter sedan
Svar: 953
Visningar: 53 590
Hund
Köpa eller hyra?
Hästmänniskan Nu frågade jag dig och du svarade avlastning är avlastning och hjälp skilda saker i din värld?
Jag har aldrig någonsin skrivit att en...
Nota
5 minuter sedan
Nytt namn på "Skogsmulle"
Gnägg Ja håller med.
Och jag tror det är därför jag har lite svårt för ordet när det handlar om de som rider i skog och mark på mer avancerad...
stjarnhimmel
22 minuter sedan
Shettistråden del II
Gnägg Vi får vara tacksamma att våran rasförening inte är lika hård då, jag har alltid velat hålla på med utställning så hade varit tråkigt...
Novienna
54 minuter sedan