eggersman foder

Sv: eggersman foder

Jag gav mitt nervösa fullblodssto eggersman efter provat hur mycket olika foder som helst.. Hon fick örtmüslin(en grön påse).. Var supernöjd med det!! Tillochmed hästarna i boxarna brevid henne slutade äta sitt foder för att kunna få lite smulor från henne..=)

ja alla mina hästar får eggersman! har gett det i många år.

enda som är negativt är väl priset...

Jag har gett Eggersmann i flera år, dock inte för tillfället.
Jag gav Struktur Equichamp till alla hästarna och som de älskade. Till och med den mest kräsna hästen fick upp aptiten på allt. Gav inga stora mängder men hästarna blev väldigt fina på det.
High Energy fick vissa, Classic och naturmusli till en. Förutom Eggersmann fick de havre.
Ett år gav jag havre tillsammans med havrekomplettering (eller vad det nu heter).

Dyrt foder men tydligen mycket smakligt. Det höll sig även fräscht länge (jag beställde hem pallvis så fodret räckte flera månader).

En bekant fodrade med Senior Vital och var mycket nöjd.

många olika. priset varierar från 180-300 ca.
equi deluxe, frukt müsli, vital senior, ört müsli, mash, classic, cool, natur, high energy och revital.

jag fodrar med high energy (tillsammans med hippo alfa) men har bar agjort det sedan januari och än så länge är jag jättenöjd :D och hästen älskar det!

Ger senior müslin och f müslin. Är väldigt nöjd över detta foder. Hästarna tycker om det.
Kör med deras mineraler och brukar då och då köpa örtgodis från dem oxå..

frukt müslin. om det är den du använder. Inte är det något hästarna blir pigg på va? Funderar på att börja använda den på min 25 åriga dam. bara som "godis" i krubban. tyckte det lät naturligt och gott.:) Vad ligger priset på en sån säck?

Liknande trådar

Foder & Strö Har en häst som kissar ner hela boxen. Han är ute mellan 06-21 kan strö boxen med spån dagen efter är den nerpissad så måste strö boxen...
Svar
7
· Visningar
627
Foder & Strö Hej allihopa, Lyssnade på en intressant föreläsning som Eva Gudmundsson höll i här om dagen. Där berättade hon bland annat att hon...
2
Svar
21
· Visningar
2 003
Senast: Efwa
·
Foder & Strö Då min häst har FFV som vi inte får bukt på ska vi testa GastoGard. Dock går det inte att ge honom orala sprutor, har någon provat att...
Svar
5
· Visningar
571
Senast: AbCdE
·
Foder & Strö Hej, är rätt ny/okunnig på detta med hästens foder. har bla använt mig av olika foderstatsprogram för att få till rätt foder och rätt...
Svar
5
· Visningar
684
Senast: Cattis_E
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Kattbilder #10
  • Akvarietråden V
  • Valp 2024